Permalänk
Medlem

logitech mouseman dual!!!

Tjena min kompis har en mus som han älskar men som gick sönder så han undrar vart man kan få tag på en sån ganska gammal så ifall ni vet säg till Det är en Logitech mouseman dual.

Visa signatur

DEATH LOOMS NEAR

Permalänk

jaa du får säga till din kompis att dom finns inte längre att köpa ,för detta har jag märkt, och jag antar att han inte fattar det så du får slå ett mjölkpaket i huvvet på han så han riktigt fattar,,detta är mitt enda tips jag kan ge,Ha de

Visa signatur

MIN MUUUS!!!!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag sitter själv med en Logitech Mouseman Dual Optical köpte den när dom kom ut den är underbar har fyndat en till på Tradera den kostade 65Kr med frakt o är som ny

De är ca 2002 som dom slutade med dom mössen, så de är bara att leta bland begagnat.

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Jag har en sån liggandes, funkar finfint bytte upp mig när jag köpte en icemat och insåg att den inte funkar med glasmattor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m1ff0
Jag har en sån liggandes, funkar finfint bytte upp mig när jag köpte en icemat och insåg att den inte funkar med glasmattor

ah fan hur möe ska du ha för din logitech mouse ,,ifall du vill sälja den asså,,skulle vara för härligt,,ha de

Visa signatur

DEATH LOOMS NEAR