Lägg upp bilder på era moddade toaletter här!
Vet inte om det här är rätt ställe för den här tråden men en toalett kan väl räknas som vitvara? Min är i alla fall vit. Här är lite bilder på den:
Här är en bild på fronten av toalettsitsen. Har monterat en stor 140mm-fläkt för att få bra cirkulation. Till vänster ser man UV-färgat lysrör och till höger är en digital termometer för att hålla koll på temperaturerna i toaletten. Toalettsitsen är dessutom klockad, som ni kan se (har inte gjort några ordentliga benchmarks än, men den verkar ge olika resultat beroende på vad det är för tid på dygnet).
Ville bara visa startknappen. Ganska snygg på den här modellen. Standard, faktiskt. Gustavsberg verkar ha börjat satsa mer på utseende de senaste åren. Mer sånt!
Öppnad. Nu ser man lysröret, fläktmonteringen och termometern lite bättre. Vattennivån är inte så hög när jag tog den här bilden, men jag klockar ibland med duschen när jag har ätit mexikanskt och ska installera lite snabbare hårdvara.
Så här ser den ut under körning. Ganska bra vattenflöde (ca 2 LPS), men jag funderar på att modda vattentanken som vissa har tipsat om här i forumet.
Det här var alltså mitt moddprojekt. Kommentera gärna kabeldragning och annat, men lägg framför allt upp bilder på era egna moddar!