Permalänk
Medlem

Bästa krigspelet

Vilket är det roligaste och bästa krigarespelet på marknaden nu?

Gillade MOH för ett par år sedan. Tänkte börja lira online igen

Visa signatur

Kom inte på något bra...

Permalänk
Medlem

Call of Duty (1:an och United Offensive) och Vietcong, enligt mig.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

jag måste säga bf 2

Permalänk
Medlem

Company of Heroes!

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

Drog in CoD2 precis innan. Men vill ha tips på nyare spel.

Visa signatur

Kom inte på något bra...

Permalänk
Medlem

CoD och Vietcong smiskar rätt hårt...

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

BF2 för onlineplay, man yrar runt ganska rejält på vissa kartor

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

BF2 FTW

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Medlem

Day of defeat: source

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

BF2 har sina roliga stunder. Blev sugen på att börja spela det igen, finns det fortfarande bra och aktiva servrar nu när BF2142 är ute? Har inte lirat BF2 på lite över ett halvår eller mer.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Americas Army!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
BF2 har sina roliga stunder. Blev sugen på att börja spela det igen, finns det fortfarande bra och aktiva servrar nu när BF2142 är ute? Har inte lirat BF2 på lite över ett halvår eller mer.

BF2 är verkligen inte dött. Nu har jag visserligen inte spelat så länge (tänkte om det var lönt att börja innan, tänkte oxå så som du skrev) men där är många servrar. Helt klart

Permalänk

Red Orchestra Spelar inte så mycket längre, men det är fortfarande ett jävligt bra spel.

Permalänk

Call of Duty 1 & 2

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Red Orchestra om det är realism och inlevelse du är ute efter realism och inlevelse

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Tänkte precis skriva samma sak, så såg jag ditt inlägg
Skaffa gärna Red Orchestra så kan vi lira ^^

Riktigt roligt
Här är lite bilder när jag lirar!

Oops TK

Finns fler på min Xfire..

http://www.xfire.com/screenshots/jaomi/

Det är ett riktigt kul spel, det tar tid att lära sig, och är seft de första timmarna, men sen när man fattar är det kul som tusan!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse_
BF2 är verkligen inte dött. Nu har jag visserligen inte spelat så länge (tänkte om det var lönt att börja innan, tänkte oxå så som du skrev) men där är många servrar. Helt klart

Battlefield Gotland servrarna FTW kanske ses där peace Eba4a

Visa signatur

Intel I7 4790K @ 4.9Ghz | Asus Maximus VII Hero | 4x8Gb Corsair Vengeance Pro Red 2400mhz | Asus Gtx 2080ti | Samsung 970 EVO 1tb | 1x2tb WD Red 2x3tb WD Red | Corsair AX850W | Nanoxia DS6 | 2 Dell U2715H | Logitech Z-5500 | Synology DS415+ 4x6tb WD Red |

Permalänk
Medlem

Verkar vara bra (Red Orchestra)
Skall kanske satsa på det

Någon som vet vem som har det hemma på lager?

Visa signatur

Kom inte på något bra...

Permalänk
Medlem

Battlefield2 & medal of honor serierna lägger jag mina röster på

Permalänk
Medlem

Call of Duty 1

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dorch
Verkar vara bra (Red Orchestra)
Skall kanske satsa på det

Någon som vet vem som har det hemma på lager?

Du köper det via Steam
Men jag tror du kan köpa ifrån butik och sedan regga på Steam

http://prisjakt.se/produkt.php?p=107836

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Avstängd

Operation Flashpoint med alla add-on, svårt att slå i spelkänsla men grafiken är lite gammal idag

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Operation Flashpoint med alla add-on, svårt att slå i spelkänsla men grafiken är lite gammal idag

Word! Armed assault är väl den bästa moderna krigssimulatorn och är i stort sett samma sak som OFp fast med stöd för fler spelare och lite modernare grafik

Visa signatur

ubuntu 16.04

Permalänk
Medlem

Alla verkar ha missat Cannon Fodder, en het krigsklassiker

Visa signatur

Studio Artcore Tattoo
[i7 9700k@5.3ghz - MSI OC 2080ti - Vive Pro - SRD rig - NLv3 - Fanatec CSW2.5]

Permalänk
Medlem

Bra krigsspel GRAW

Kan rekommendera Ghost Recon Advanced Warfighter till pc , snygg grafik om man gör ändringar i en av mapparna i spelet , du kan köra co - op med fyra st i kampanj och andra spelsätt , påverka miljön , dvs spränga fordon och andra saker i luften för att klara banan , moddar att tanka ner från nätet , finns alla möjliga spellägen .
Vet inte om det räknas som krigsspel men det är ett grymt bra spel .

Permalänk
Medlem

Säger bara BF2/Project Reality. Riktigt roligt om man spelar
på någon av dom större servrarna.

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Vietcong, enligt mig.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cj
Vietcong smiskar rätt hårt...

Riktigt kul att någon annan också insett hur sjukt bra Vietcong är/var. Både Singleplayer och Multiplayer. Blir riktigt sentimental nu när jag tänker tillbaks på alla stunder i multiplayerskogarna.

Däremot kan man ju inte rekommendera Vietcong som onlinespel numera. Americas Army däremot...

Visa signatur

Ettan: P160 + BlueStorm 500W - P5B Premium - E4300@3,2GHz - 2x1GB 800MHz - Palit 8800GT@710x1015 - 410GB - Samsung 206BW
Tvåan: NoName + 300W - MSI K8T NeoFIS2R - A64 3000+ - 2x512MB 400MHz - Leadtek 6800LE@16/6 och 403x451 - 80GB - 17" CRT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jeronix
Riktigt kul att någon annan också insett hur sjukt bra Vietcong är/var. Både Singleplayer och Multiplayer. Blir riktigt sentimental nu när jag tänker tillbaks på alla stunder i multiplayerskogarna.

Däremot kan man ju inte rekommendera Vietcong som onlinespel numera. Americas Army däremot...

Nog blir man nostalgisk!
Bättre MP får man tyvärr leta efter...
Red Orchestra är förvisso också extremt bra, men jag saknar de Vietnamesiska skogarna...

För att inte tala om spelets SP-del! WOW!
Tyvärr så är inte Vietcong 2 ens i närheten utav 1an.

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg när jag och en polare lirade Vietcong på modem

Så kom vi in på en server som hetter "Toyota Fans", vi knäckte Pwt
Vilket var "Toyota"

Rekommenderar fortfarande RO!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Som många andra redan sagt: Red Orchestra rockar och regerar! Mindre 'arkadigt' än DOD: Source (som jag tidigare tyckte var skönt) , och sjukt kul att köra stridsvagnsdueller på långt håll (upp till 2km skjutavstånd läste jag nånstans. Har inte stegat upp det i spelet... ).

Visa signatur

Gammal och gnällig