Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bambi87
Det kan jag inte svara på. Varför ska du använda två möss?

Jag kan ha razern och mor och far har den gammla då de tycker det är bättre med trådlös.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

Okej...Men som jag skrev i mitt förra inlägg, så kan jag inte svara på den frågan. Du får vänta på någon som vet svaret!

Visa signatur

DATOR: CM Cosmos 2 | Asus Maximus V Formula | Intel i5 3570K@4.7GHz | Corsair Vengeance PRO 8x4=32GB 1600MHz | A-Data SSD 128GB 2st | WD Black 2TB | Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH | Egen vattenkylnings loop

Permalänk
Medlem

Ok, planerna ändrade! Ska inte köpa mx518. Ska istället kanske köpa en razer diamondback och då ha rjag två frågor.

1. Kan man som jag frågat tidigare blanda programvara från olika utvecklare?

2. Är razer diamondback bra eller bör jag satsa på en microsoft intelli mouse 3.0 istället?

Visa signatur

[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

Dedär med att intelli mouse 3.0 är skit stämmer inte.
Tror den är inne på sitt femte år nu Fungerar lika bra än
Men scrollen känns segare när man rullar med den.
Så min nya (gråa) lär hålla lika länge

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wildcover
Det gör du rätt i, pröva syrrans mus.. om du inte gillar den inom ca en vecka så sattsa på en annan mus.

GHahahahahahahah!!...

Ååååh... ursäkta mig. Jag är trött

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_930
Ok, planerna ändrade! Ska inte köpa mx518. Ska istället kanske köpa en razer diamondback och då ha rjag två frågor.

1. Kan man som jag frågat tidigare blanda programvara från olika utvecklare?

2. Är razer diamondback bra eller bör jag satsa på en microsoft intelli mouse 3.0 istället?

Har haft en Razer Diamondback och har nu en IE3.0, och båda två är riktigt dåliga. Razer har väldigt obekväma sidoknappar, och går sönder väldigt, väldigt lätt och blir repig. IE3.0 känns skumt hur man håller den och knappar känns väldigt plastiga och riktigt budget. Skulle absolut rekommendera dig att köpa något annat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomtenizze-n00b
Har haft en Razer Diamondback och har nu en IE3.0, och båda två är riktigt dåliga. Razer har väldigt obekväma sidoknappar, och går sönder väldigt, väldigt lätt och blir repig. IE3.0 känns skumt hur man håller den och knappar känns väldigt plastiga och riktigt budget. Skulle absolut rekommendera dig att köpa något annat.

Helt klart smaksak det där. Kan hålla med om i mitt eget tycke att DB har obekvämt placerade sidoknappar samt nån skum gummilist som sitter konstogt och går runt musen.
Ja IE 3.0 känns plastig och av dålig kvalitét men jag har haft två, min gamla (över 5 år gammal) lever än så vitt jag vet.
Själv älskar jag 3.0an, hatade känslan att hålla i den i början men det är iaf en mus som kommer hänga med mig väldigt länge i framtiden.

Känn på flera olika möss innan du bestämmer dig, nog ingen som kan säga vilken du tycker är trevligast.

Permalänk
Medlem

Har tidigare haft en IE 3.0, och nån fatal1ty skit, har nu en Logitech G5 som är riktigt bra,. men har även testat MX518 vilket är en riktigt skön pekare imo. Så jag rekomenderar MX518.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem

kör på razer copperhead, jag och mina polare använder det! skit bra!

Permalänk
Medlem

Men denna då?
http://www.a4tech.com/en/product2.asp?CID=102&SCID=103&MNO=X-...
Den har ju laserteknk m.m och 3click button och "on the fly", så vad tycker ni om den?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_930
Men denna då?
http://www.a4tech.com/en/product2.asp?CID=102&SCID=103&MNO=X-...
Den har ju laserteknk m.m och 3click button och "on the fly", så vad tycker ni om den?

Jag har en A4tech x-718f (samma fast inte laser) den e faktiskt riktigt skön, köpte den på ullared (av alla ställen) för ca 250 - 300 spänn (kommer inte riktigt ihåg) har haft den i ca 2 år nu och den funkar fortfarande skitbra.

Visa signatur

Låda:R3|PSU:Corsair HX650w|mobo:ASRock P67 Pro3|CPU:Intel 2500K|SSD:intel 320 120GB|Minne:Corsair XMS3 8gb|GPU: Asus GTX 670DC2 OC.