Permalänk
Medlem

Tuff men högljud neondator

Jag hittade en konstig film på en dator som är i plexiglas och låter som f*n
Har även en tuff mod med cd läsaren

http://www.youtube.com/watch?v=N8maK8iutas&mode=related&searc...

Visa signatur

http://www.asschier.com/:

Prototype1:

Gigabyte X99-GAMING 5 - Intel i7 5820k @ 4ghz - Be-Quiet Dark Rock Pro 3 - Corsair LPX 32gb 2800mhz - ASUS GTX1080 Strix - Samsung 840 250gb SSD - TOSHIBA 3TB extern + 4tb extern) - Be-Quiet Pure Power L8 630W - Prototype1 (scratch build) - DELL 34" Curved 4k display + 2x 24" Dell ultrasharp

Permalänk
Medlem

Den skulle inte jag vilja ha..

Permalänk
Medlem

inte jag heller...
han borde ju ändå köra fläktarna på typ 5 lr 7 volt...

Permalänk
Avstängd

I spanien är väl plast, lysdioder, onödiga funktioner och många fläktar populärt.
I Sverige har jag observerat motsatsen, fast 13, 14åringar verkar gilla likadant som spanjorer.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Tillochmed julgranen lös mindre
Men det var faktist lite coolt med pneumatik till dvd och luckan

Visa signatur

Trololololol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trance_Nation
Men det var faktist lite coolt med pneumatik till dvd och luckan

Hade det varit på ett P180 och en stilren "lucka" som knappt syndes hade det varit grymmt
Riktigt fult chassi dock Får mig att tänka på pokemons

Permalänk
Medlem

Tänk när den där datorn börjar få några drifttimmar och allt börjar bli dammigt ... mmm snyggt!

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Avstängd

usch usch usch.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Den var inte snygg men jag blev imponerad av arbetet i sig. Det har gått åt ett par timmar till att bygga den där. DVD luckan var hur cool som helst men inte snygg.

Permalänk
Medlem

Trevliga funktioner med pneumatik.. frågan om den kräver tryckluftsmatning

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd

Ugly f*ck, årtiondens fulaste modd garanterat, men vad förväntar man av spanjorer

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

aahh ful som tusan, halva lådan är helt obrukbar och ja .... den påminner mig också om pokemon samt. lite byggsats.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Trevliga funktioner med pneumatik.. frågan om den kräver tryckluftsmatning

pneumatik så andvänder man tryckluft i systemet. så trorligtvis så behöver den ha nån slags tryckluftsmatning.

Visa signatur

Asus M51Sn | Intel core duo T8300 2.40 GHz | ramminne 3071mb | nvidia 9500 GS

Permalänk
Medlem

Den ser ju att att vara riktigt bra byggd! Sen är ju smaken som baken..

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Den ser ju att att vara riktigt bra byggd! Sen är ju smaken som baken..

Jodå, bra byggd det kan jag säga

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Sötast

Jävligt häftigt gjort, ful som fan men riktigt coolt

Permalänk
Medlem

Fy fanken, det var inte snyggt och vem står ut med en dator som låter som en damsugare? Noobmod.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Langos
Fy fanken, det var inte snyggt och vem står ut med en dator som låter som en damsugare? Noobmod.

"Noobmod" var väl lite att ta i. Otroligt coolt med DVDn och sidodörren, annars inte så värst snygg..Men galet mkt arbete de måste ha lagt ner iaf.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ok, inte noobmod men hemskt osmaklig iallafall.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Mjo, hade vart riktigt coolt att sätta in sådana funktioner (tryckluften) i ett vanligt stilrent chassi

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danney
Mjo, hade vart riktigt coolt att sätta in sådana funktioner (tryckluften) i ett vanligt stilrent chassi

Sant...
Men detta var det fulaste chassit jag någonsin sett.. Fyfan.

Permalänk
Medlem

inget vidare modd men dvd enheten var ju lite läcker i alla fall. Men jag tror nog man tröttnar även på den tids nog.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Coola funktioner, men tyvärr så var inte utseendet lika bra...

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk
Medlem

Hahahaha, fan va ni är seriösa... Riktigt ballt bygge men det var ju svårt att hålla sig för skratt.

Han var tvungen att visa alla funktioner fler gånger också?

De ser ju ut som han har massa fläktkontroller längst fram men han verkar inte konstaterat hur han ska använda dem. Märkligt vad stort chassit var också, såg ju ingen hårdvara?

Visa signatur

Stationär: Intel i7 2700K @ 4.4ghz | Arctic Freezer i30 | Crucial 16GB | Asus P8Z68-V | FPS 650W 80+ Gold | GeForce 9800GT | Samsung 830 128GB SSD | 2 TB | Fractal R3
Renderings-burken: Intel Quad Q6600 G0 @ 3.5ghz | TRUE | Gigabyte P35-DS4 | Corsair 4GB | Raptor 74 GB 10000RPM | 1TB | Corsair Powersupply 520W | GeForce 7600GT | Nzxt Hush

Permalänk
Medlem

Imponerande arbete men inget jag skulle vilja ha.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

hahah den va jhu skit tuff juu
men han har ju dragit på alla fläktar på fult för att visa hur mkt den låter, tror inte att den låter så annars ^^

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk

Förmodligen damsugaren på golvet som driver skiten, kul att behöva släpa på damsugaren hela tiden...

Permalänk

fan vad snygg!!! sån vill jag ha!

eller inte!

Permalänk
Medlem

mycket välgjord, men tyvärr även mycket ful..

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Grym!

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW