Så här skaffar du en röd bakgrundsbild på datorn

Permalänk
Medlem

Så här skaffar du en röd bakgrundsbild på datorn

Tänkte bara upplysa er om en artikel som behandlar ämnet:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article888778.ab
Väldigt intressant läsning!
Endast hos aftonbladet

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

Detta stöd demonstrationerna i Burma har gått lite överstyr. Jag har dock faktiskt haft en röd tröja på mig under dagen.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Som om Burmas förtryckar diktatur bryr sig om du har en röd bakgrund på din dator...

Permalänk
Medlem

Om man inte kan lista ut hur man fixar en röd bakgrund själv tycker jag inte att man borde få äga en dator.

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem

ska fan maila han som skrivet det och fråga

"om man inte vet hur man byter bakgrund hur kan man då kunna surfa på nätet och hitta din artikel?":D

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk

Vad överdrivet det där är alltså. Jag råkade ha en röd tshirt på mig idag och då sa en person: "Stöder du också munkarna?" eller något liknande och jag fattade ingenting. Måste allting vara ett världsproblem? Kan man inte få bry sig om mindre saker här i livet.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk

det är svårt att inte beundra munkarna beudrar helder sådana här mänsikor än folk som kämpar för frihet genom att spränga upp sig själv och oskyldiga i luften det är bara jävligt hjärndött

frågan är ju vad som fungerar bäst fins ju ingen olja där så varför ska usa bry sig + att dom är nog lite skraja för kina. så dom stackarna i burma är tyvärr i en väldigt dålig sitauation.

Måste bara tilllägga detta bevisar ju verklihgen vilken religon som är fredligast om något.......... alla andra religoner ligger i lä

så mycke i lä att man nästan vill kalla dom andra dumma och idiotiska, eller kanske bara fetolkade?

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zwelegacy
Måste bara tilllägga detta bevisar ju verklihgen vilken religon som är fredligast om något.......... alla andra religoner ligger i lä

så mycke i lä att man nästan vill kalla dom andra dumma och idiotiska, eller kanske bara fetolkade?

Det går att använda vilken religion som helst till sina egna syften, även buddhismen. För att anknyta till de aktuella händelserna så ser sig ju den styrande juntaledaren i Burma som en nutida buddhistisk kung och har anlagt en ny huvudstad som heter Naypyidaw, vilket betyder kungarnas boning.

Sen finns det väldigt mycket bra poänger i buddhismen, precis som det gör i många av de större religionerna.

Visa signatur
Permalänk

*fixar röd bakgrund och drar på en röd tröja*

Permalänk
Medlem

Så det funkar inte på Windows 2000?

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

***IRONI***

Jag försökte göra så som aftonbladet beskrev, men när jag kommer in på anpassa -> Skrivbordet finns inte någon meny "Välj färg"/"Rena färger". Kan det ha nåt med att jag kör vista? Borde jag maila in och fråga hur man gör?

***/IRONI***

Permalänk
Medlem

4. Välj Färg/Rena Färger --- Grön. Helt crazy

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk

Förstår inte varför den ska vara röd...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Untitled
Det går att använda vilken religion som helst till sina egna syften, även buddhismen. För att anknyta till de aktuella händelserna så ser sig ju den styrande juntaledaren i Burma som en nutida buddhistisk kung och har anlagt en ny huvudstad som heter Naypyidaw, vilket betyder kungarnas boning.

Sen finns det väldigt mycket bra poänger i buddhismen, precis som det gör i många av de större religionerna.

jo det var därför jag skrev fetolkade ville bara klanka ned litte extra på kristendommen,islamismen och judedommen då dom har flest "öppna luckor för att få döda i guds namn"

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk

Vänta nu... Varför skulle man visa sympati för munkarna om man går omkring med rött? Vad har det röda med munkarna i burma att göra? Jag läste igenom hela aftonhorans förstasida men där fanns ingenting om att ha på sig rött. (För vilka andra kan påverka dagens dumma människor på ett så slagkraftigt sätt som AH?).
EDIT: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article886919.ab
Ja, vad var det man trodde... Fan vad löjligt. Jag säger bara - bojkotta alla dessa tramskampanjer.
EDIT2: Aham, röd som i (istället för "Crimson" vad det nu heter på svenska) de färger munkarnas rockar har? Aftonbladet får IG i att förklara saker.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!