Permalänk
Robot

Intel E6700+ New chassi

Här ser ni min dator:

Intel E6700@3,66Ghz
2Gb ddr 667Mhz
Asus P5W DH Deluxe
Asus 7800GTX
Soundblaster Xfi-Extreme gamer

Har klockat den o den e väldigt stabil o håller 25 grader i core temp:P

Besök albumet: Intel E6700+ New chassi av Tigerguyswe

Permalänk
Hedersmedlem

Blev äckligt med alla möjliga färger som inte alls passade och var rätt random. Gillade bilden bättre när du tog med blixt

Permalänk
Medlem

Om du kan mkt om överklockning så är det bara och köra på...
Bra kylare + klockvänlig cpu. Bara och Klocka ^^

Visa signatur

Ångra inget, lev och lär istället.

Permalänk

Naaw

Alltid så kul med fjortispimpade burkar med sina simplare specs.

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem

oj lite för många färger i en galen blandning tycker jag...

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 5800X3D - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - AMD RX 6950 XT - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

på tok för mycek färger ja.. ljus gillar jag men då ska man hålla sig te en färg.

Permalänk
Avstängd

Väldigt snyggt, en sådan skulle jag vilja ha!

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Avstängd

inte särskilt snyggt....

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Avstängd

Tack...

Nu har jag kräkfläckar på mina snordyra brallor, och sammetsmattan kommer för alltid stinka spy.

Visa signatur

signatur?..

Permalänk

Snygg regnbåge

Visa signatur

Lappen: HP DV6 | Turion II P520 | 4Gb | HD5650 | 640Gb | 15.6" | LG 22" | Razer Deathadder + Arctosa

Permalänk
Medlem

håller med alla förutom toozee97 .. =O

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fulaste jag sett, man kan inte blanda färger sådär..

Permalänk
Avstängd

Det är väll inget fel med den! Bra prestanda och lite ljus. Kolla på han som hade plexiglas chassiet, han hade också väldigt mycket ljus bara att det var 2 färger och 3 i denna. Är det bara jag som gillar sånnt som inte måste vara så "skrytligt" och "BÄST" ?

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem

Ljus i all ära, men det där är lite för många olika färger. 7p

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ouchbeck
Ljus i all ära, men det där är lite för många olika färger. 7p

Aja, det håller jag väll med om men jag gillar det eftersom jag är en "typ?" av sådant.

Visa signatur

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem

Okej, jag fattar inte (kan nån förklara) hur man kan ha flera färger på sin burk?
Det är inte bara fult, det är störande. Det som ska synas, är skärmen, och det man gör. kanske ett upplyst tangetbord, men inte mer.

Ska man nödvändigtvis ha färger, ska man i alla fall ha dom i en och samma färg, och inte så mycket.

1 poäng. Hade blivit 5 om det inte var för alla färger.

Visa signatur

Nikon D700 | Nikon 50mm/1.8D | Nikon 135mm/2.8E | Nikon F2 x 2
Bildblogg
Flickr

Permalänk
Medlem

Varför i helvete köper man DDR667 minnen om man kan mycket om överklockning? :S

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Medlem

vad är det för fel på ddr677 minnen då? // okuning inom överklocknings branschen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Minnen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Creaton

För det första så e det pengaproblem, va längesen jag köpte minnena så varför inte använda dom, o för det andra så måste man lära sig vara nöjd med det man har:D

Permalänk
Proffsmoddare

Blev mycket bättre med nya chassit. En tia av mig.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Creaton

Vad säger att såna minnen inte skulle kunna överklocka lika bra eller varför inte bättre än tex ett par DDR800?

"Generellt är generaliseringar praktiska
men generellt sett felaktiga"

Edit: Ska säga att du verkligen bytte upp dig i fråga om chassiet med.

Visa signatur

P5K SE - E6550@3045 - XMS2 PC6400@870 - 8500GT@729/1458/1058 - Random crap nätagg och chassie.

Permalänk
Medlem

mycket bätre i nya chassit 10P

Permalänk
Avstängd

Ojojoj, vilken skillnaad på det gamla och nya. nu var det ju 10p! Skitsnyggt är det ju!
CITERAR HAN SOM SKAPADE DETTA GALLERIET!!

Ja. Det ska man. Lära sig var nöjd med det man har också!

Visa signatur

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Inaktiv

Nya chassit är ljusår snyggare. ´Nu blev ljuset som jag inte direkt gillar nästan snyggt.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt nytt chassi!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

jävligt mkt snyggare!

Permalänk
Medlem

Min 7a blev en 10a.

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Medlem

vilken BIOS version använder du? (:

Visa signatur

oldskool (:

Permalänk

Älskar det där chassit (se sign ), kunde ha varit lite större bara. Visa gärna hur du fått till det där inne. 8p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 4N73
vilken BIOS version använder du? (:

Jag använder version 2205