Permalänk
Robot

Mystery box (nya o bättre bilder

nya bilder men enligt visa duger d inte med 6 mega pixel kamera bilder heller,,,,d får duga med dessa allt ja hoppades på var roliga och inspirerande kommentarer tills ja fortsätter bygga.... Men lite beskrivning som önskat glömde det innan... Jag harbygt rätt mycket o allt på den är special tillverkat..alla distanser o allt plexi fronten ja bilderna tallar för ig själv om ni gämför... har tyvär inga bilder sen ja byggde den men hoppas på bra kommentarer så ja får till baka luste och bygga för då åker insidan på en make over o d kommer ett fönster så man ser.... Just nu sitter det en AMD 3800+ dual core processor i och 1024 mb i ram grafik kortet är ett inbyggt Nvidia 6100 men behöver inget bättre har datan till att göra musik.... bygget tog mig ca 2 månader otroligt nog.. måtten på lådan är 6 cm bred 25 cm hög o ca 20 cm djup så det är en trång låda att bugga på men allt e möjligt..... nu fattas bara att Illuwatar,GoTall eller SleepstreameR lägger en kommentar:D om ni har frågar så säg till ja svarar gärna.

Besök albumet: Mystery box (nya o bättre bilder av doubble_d

Permalänk
Medlem

nya bilder = inte tillräkligt bra!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Coolt, men skaffa en ordentlig kamera till nästa gång

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

slangarna?

Har de där slangarna någon funktion eller är de bara där för syns skull?

Permalänk

7p men vid vid bättre bilder och mer som visar hur det ser ut inuti blir det antagligen en 10.

Visa signatur

PS5, ledsen folks :(

Permalänk

var vell inge bättre bilder?

Visa signatur

Game: PC7 - Nexus 400W - 3700+ med NINJA- 2gb - x800gto med AC - raptor36gb/seagate200gb - 5500z - G5
School: HP 6510b= T7100 - 3100x - 2gb

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt, ser ut som om du har lagt mycket arbete på det..
8p

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Det ser mycket bra ut men jag skulle vilja ha lite byggbeskrivning och gärna en lista över dina komponenter. Mer info helt enkelt!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

tja nu är det ju inte megapixlarna som avgör hur bra en kamera är men jag förstår vad du menar... men visst ser chassit riktigt schysst ut

Permalänk
Medlem

Väldigt snyggt må jag säga. 8p

Visa signatur

(>^.^)> Datorn: B450 - Ryzen 7 3700X - GTX 1080ti - 16GB 4000MHz <(^.^<)