Antec P182
Corsair HX520
Asus P5K-E/Wifi
Intel Q6600
Mushkin SP-6400+ 2x2GB
Barracuda 500GB 16MB
Asus DRW dual layer
Asus 8800GT Top
X-Fi gamer retail
Home Premium 64
Vad ska jag ha för kylning, alla tips samt all kritik är väl uppskattad. har läst mycket och vill ha det bästa som kan fås för en vettig slant.
*Anledningen att jag valt Asus är för att jag har hört mycket gott om deras moderkort men att de gärna vill snurra tillsammans med komponenter från samma tillverkare. Kommentera gärna detta också.
Går det att använda Sata i sata 2 portar? (har en gammal Maxtor 250)
skulle kört thermalrigt 120 på prollen! och v900 på grafikkortet! och 1 par tysta 120mm fläktar i chassit såsom noctua. Och enligt mina kunskaper så har jag aldrig sett ett p35 moderkort som stödjer Sli. Utan du har stöd för crossfire!
Jo du har rätt Deere, var lite sent...läste inte de detaljerade specifikationerna, men det är väl därför man har sweclockers, alla gör misstag.
Ang: Shimonu
Jag förstår visserligen att allting är relativt men jag skulle knappast kalla Core 2 extreme, 8800 Ultra (med gamla 90 kärnan dessutom) I SLi. Samt en bluray/HD-dvd vettigt pris, mera åt det hutlösa hållet, ett rent slöseri om man inte jagar procent.
Allt mellan 12-15000 är ok.
Ska man kanske satsa på ett par ballistix istället för mushkin, moderkortet, pris upp till 1600 är detta det bästa jag kan få för pengarna.