Permalänk
Medlem

men far away från roligt!!

ska man köpa en volvo bara för dom är säkra o "stabila" bilar?

klart det är roligare att stoppa in en fetare turbo, 3" avgas, sinterlameller och så vidare?

livet är en utmaning!

Visa signatur

Intel i7 920@ ???? | Inno3d 8800GT OC Edition| 3GB Corsair 1600@7-8-7-20 | DFI UT-X58 | TT ToughPower 850W
Vattenkylning: D-Tek FuZion V2, MCW60, PA120.3, DDC-Ultra, Ek's Multires.

Permalänk

HaHa. Vi pratade drag racing : 1000+ hästar och du kommer med volvo?
jaja trimma en volvo med kanske 200 mer hästar är inte som att ta en cpu och klocka upp den till 70%.
Men skitsamma, gz med den klocken synd att du bara kan spänna din e-muskel och inget annat med den.

Visa signatur

IQX9650, XFX nForce 780i , BFG 9800GX2 QSLI OCZ Reaper DDR 2 1066MHz 4Gb Raptor 150gb + 4tb Seagate Tagan 2 FII 1,3kw Cooler Master Cosmos S

Permalänk
Medlem

är väl principen som är grejen.. skiter väl i era "dragsters"
ni tog det ju som exempel själva.

klart det är själva användadet av datorn som är "viktigt"
kan väl vem som helst inse?

men tävla, samt utmaningar är en annan sak...
få saker snabbare än andras.... ?

finns i ALLT, vad är det för mening med rally egentligen?
man kör bara jävlit fort, riskerar livet för vadå? inget du kan använda på gatan, för dom du inte kör som på rallybanan vad är det då för meningen med den supertrimmade cossies? tom dom som tittar på dör om dom har otur o får en bil i 160 knyck rullandes på sig i en kurva.

ORKA ME DETTA, klart ALLA hajjar att klocka upp en dator i sin maxklock och högst ostabila mhz inte är så man ska ha datorn? DET ÄR UTMANING...
så förbannat less på alla gånger man hör detta tjat om "det är ju blalbalbaskit stabil dator som räknas" palla höra detta mer i detta forum... försvinn.

detta forum har förvandlats till ett mindre bra forum senaste året...
bara massa gnäll på andra o dryga människor, folk som inte ens orkar läsa 5 rader ner utan ställer en ny fråga...neeej, dags o överge detta kanske? ska jag springa ut på formulett banan o gnälla VARFÖR I H-VETE kör ni här? vad är det för vettigt med detta? ni kör ju bara ihjäl er, NE ut o köp en volvo med en extra bur i och kör säkert i!

orka komma hit som en söndagsseglare bara för NI inte orkar eller tycker det är kul nog att leka med datorhårdvara, och ha mage på o gnälla på andra om vad dom tycker är kul o stolta över att ha lyckats med.

OBS: ej specifikt till dig Bakke... men det ser ju inte direkt ut som du har lite "e-penis" hårdvare direkt va?

nuff is nuff..

Visa signatur

Intel i7 920@ ???? | Inno3d 8800GT OC Edition| 3GB Corsair 1600@7-8-7-20 | DFI UT-X58 | TT ToughPower 850W
Vattenkylning: D-Tek FuZion V2, MCW60, PA120.3, DDC-Ultra, Ek's Multires.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infa
text

Håller med!

Grattis till en fin klock pyton!

Permalänk

Gött klock ormen! Fan, du har ju kommit långt på sistone! Iland undrar man hur du lyckas att klocka så bra, PÅ LUFT!

Grattis!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk

Bara det att det brukar va stabila höga klocks som man pratar om.
Det är ju ingefär som att jag drar ihop en bil och fixar 1400 hästar i den men jag kan inte ens köra med den för då går den sönder:P
Men skitsamma, gz med klocken

Visa signatur

IQX9650, XFX nForce 780i , BFG 9800GX2 QSLI OCZ Reaper DDR 2 1066MHz 4Gb Raptor 150gb + 4tb Seagate Tagan 2 FII 1,3kw Cooler Master Cosmos S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bakkelina
Bara det att det brukar va stabila höga klocks som man pratar om.
Det är ju ingefär som att jag drar ihop en bil och fixar 1400 hästar i den men jag kan inte ens köra med den för då går den sönder:P
Men skitsamma, gz med klocken

va? det är ju lika dumt som att säga att det inte är någon idé att satsa på att slå världsrekord på 100 meter eftersom det ändå inte går att springa så fort någon längre sträcka. det handlar ju om att validera. att det sedan inte går att köra så 24/7 spelar ju ingen roll eftersom det inte är det som är meningen.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av headcleaner
va? det är ju lika dumt som att säga att det inte är någon idé att satsa på att slå världsrekord på 100 meter eftersom det ändå inte går att springa så fort någon längre sträcka. det handlar ju om att validera. att det sedan inte går att köra så 24/7 spelar ju ingen roll eftersom det inte är det som är meningen.

Eller en MotoGP hoj, dom är knappast gjorda för att köra med i tusentals mil, utan de ska hålla i ett lopp, och i det loppet går det fort som faan också (Formel 1 bilar och liknande också för den delen...)

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Eller en MotoGP hoj, dom är knappast gjorda för att köra med i tusentals mil, utan de ska hålla i ett lopp, och i det loppet går det fort som faan också (Formel 1 bilar och liknande också för den delen...)

Vi snackar om dragster kopplingar, motor delarna håller inte hur länge som hellst.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Eller en MotoGP hoj, dom är knappast gjorda för att köra med i tusentals mil, utan de ska hålla i ett lopp, och i det loppet går det fort som faan också (Formel 1 bilar och liknande också för den delen...)

Okej, vet inget om MotoGP för det suger rejält...
Men formel 1 bilarna kan säkerligen köra upp runt 100 tankar innan nåt går sönder. MotoGP samma sak där säkert.
En dator som har så hög klock kan man säkert inte ens ha som surf dator eller ens musik dator.
Men varför bråka?
Har sagt gz och "skitsamma" nu många gånger.
Grattis op du har gjort nåt bra förlåt att jag smutsat ner din tråd

Visa signatur

IQX9650, XFX nForce 780i , BFG 9800GX2 QSLI OCZ Reaper DDR 2 1066MHz 4Gb Raptor 150gb + 4tb Seagate Tagan 2 FII 1,3kw Cooler Master Cosmos S

Permalänk
Medlem

hehe Tack Bakke
uppskattar folk som dig faktiskt.... som tar kritik o inte gnäller nämnvärt sen.... du hajjar grejen hoppas jag.
mycket uppskattbart av mig iaf om det nu betyder nåt......diggar VERKLIGEN det...heh..är sån av mig ok!!. Pieace!

Visa signatur

Intel i7 920@ ???? | Inno3d 8800GT OC Edition| 3GB Corsair 1600@7-8-7-20 | DFI UT-X58 | TT ToughPower 850W
Vattenkylning: D-Tek FuZion V2, MCW60, PA120.3, DDC-Ultra, Ek's Multires.