Köpa mobil i USA. Hur mycket billigare?

Permalänk
Medlem

Köpa mobil i USA. Hur mycket billigare?

Jag ska till USA snart och är sugen på en ny mobil.
Har hört att dom är billigare i USA, stämmer det och isf hur mycket billigare är dom?
Har sökt runt lite i trådar på forumet och har då sätt att visa mobiler i USA har ett anorlunda GSM. Vad är standar GSM i USA och vad är standar i sverige.

Funkar svenskt T9 på telefonen eller är det bara engelskt t9 som finns i mobilen då?

Har dom samma anslutning in till mobilen i USA som i sverige så att man kan köpa en ny laddare när jag kommer hem till sverige.

Tack på förhand

Visa signatur

Dell M1530||250gb HDD 5 400 v/min SATA-hårddisk||3gb Ram|| NVIDIA GEForce 8600M|| Intel Core 2 Duo CPU T800 2.10Ghz||1440x900||

Permalänk
Medlem

Nej du får svensk T9 på långt i från alla telefoner.

Ang gsm så försök skaffa en med 3G och quadband.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Ok, Har hittat att det är billigt i Tyskland också. Finns det några problem med att köpa mobil från tyskland?

Visa signatur

Dell M1530||250gb HDD 5 400 v/min SATA-hårddisk||3gb Ram|| NVIDIA GEForce 8600M|| Intel Core 2 Duo CPU T800 2.10Ghz||1440x900||

Permalänk
Medlem

troligen har den inte svenskt språk o T9, det kan väll möjligen flashas in i efterhand. men det kostar oftast pengar o går inte på alla modeller o märken

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive