Asus Rampage Formula för 1290 kr på MediaMarkt

Permalänk
Medlem

Asus Rampage Formula för 1290 kr på MediaMarkt

Slötittade igenom reklamhögen idag, och det såg helt osannolikt ut. Är det någon som har sprungit dit och gjort ett klipp? Eller har de skrivit fel???

/xJom

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk
Medlem

2290:- borde det väl vara? Annars är de nog redan slut

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

stämmer 1290kr dock är det bara på mediamarkt i västerås tror jag

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det gäller för Lund?..:D

Permalänk

Om du tittar på deras reklamblad över lund så finns inte det med, men tittar man på Västerås så är de med där, så de gäller nog bara i Västerås.

Visa signatur

E8500 @ 4.1G | 2 GB Dominator @ 1066 | Asus HD 4850 @ CF | Windows Vista Ultimate 32Bit | DQ6 X38 | Corsair HX 520W |

Permalänk
Proffsmoddare

Tur att man bor i västerås, drar iväg imorn, tja! ;D

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Avstängd

kan man beställa från dom??

Visa signatur

1. AMD 1090T 4.2GHZ, Asus IV formula, 4GB Corsair 1600MHz DOMINATOR GT, HD6970
2. AMD 1055T 4.2GHZ, Asus IV formula, HD4870x2, 4GB A-Data
3. AMD B55 4.1Ghz, MSI 770 c45, 4GB A-Data, HD4870

Permalänk
Medlem

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=hhttw#/page4/

Nu blev jag lite sur!! Fan att det inte va i lund med:P

Permalänk
Medlem

Tjenare!

nerylf: Gå dit och kolla då? Det skadar inte, hade jag inte jobbat så hade jag stuckit till Nova Lund imorgon och kollat iaf.

Om du nu sticker dit så säg gärna till hur det låg till. Är ju ett jäkla klipp

Men tror faktiskt att de har skrivit fel pris.

/Mvh sedde.

Permalänk
Medlem

SLUT =(

Visa signatur

Asus Maximus X Hero z370| i7 8700k | RTX2080 TI | Corsair AX1200W | Corsair Vengeance 16Gb | EKWB Custom Loop PETG

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHAHA jag fick ett för det priset

aa trodde det va fel pris lr nott. gick in dit. det va slut men jag snacka och dom skulle få in en på mondag. ringer varje dag tillslut på fredag hade det kommit.. och nu ligger det här

Visa signatur

Sker på egen risk!

Permalänk
Medlem

Grattis!

Eller va sjutton... Lite avundsjuk är jag i alla fall

/xJom

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk
Medlem

Haha, o så pungade man själv ut 2,2k för det för nån vecka sen haha.

Aja, gäller att ha tur ibland

Permalänk
Medlem

gratis grejjer

Visa signatur

Sker på egen risk!

Permalänk
Medlem

hehe ricktigt nice juuh funderar på om man ska ta och dra dit så fort man har slutat skolan ^^ dock så känns det lite ovärt nu när intels nya 1366 processorer kommer nästa månad =/ så kanske är mer värt att vänta ?

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

dom e slut brother

chefen la undan det sista kortet till mee

Visa signatur

Sker på egen risk!

Permalänk

Hejsan! Finns det någon som kan mäta avståndet mellan mitten av PCIE slotarna på ett Rampage Formula. Jag går i kylare/crossfire tankar men har inte köpt mb ännu.

Tack på förhand
S

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Sker på egen risk!