Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shelter
Appropå co-op, ska bli spännande att se hur Left 4 Dead blir.

Det har man väntat på länge !

Hoppas bara att det blir lika bra som det ser ut nu också.

Visa signatur

ASUS ROG,E6550-3.22ghz,Corsair Twinx 6gb,Gainward 8800GT /756 / 960 / 1836 , Kylning: Freezer Extreme och Accelero S1
Creative Soundblaster X-Fi Extreme Music

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noiz_TnT
Det har man väntat på länge !

Hoppas bara att det blir lika bra som det ser ut nu också.

japp hoppas också left 4 dead blir så bra som det verkar vara, längtar

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk

Call of Duty 5 ska tydligen också ha CO-OP. Kommer bli intressant.

Visa signatur

NZXT Hush | Gigabyte GA-MA60G-S3H | Corsair CL4 2Gb | AMD X2 6000+ | XFX 8800GT 512Mb | WD Caviar 250Gb

Permalänk
Medlem

Det kommer alldeles för lite co-op nu för tiden... Vad håller speltillverkarna på med?

Fallout 3 t ex, hade varit episkt i co-op!

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
Det kommer alldeles för lite co-op nu för tiden... Vad håller speltillverkarna på med?

Fallout 3 t ex, hade varit episkt i co-op!

Håller fullständigt med! Oblivion borde haft det.

En bra story, skön gameplay och COOP..Vad mer behövs?

Permalänk

PC-Spelföretag ÄR efterblivna om man ser till co-op synen... (Jo många företag är det men jaja.)
Erkänn att nästan alla spel skulle kunna bli bättre med någon form av co-op, och om inte bättre så åtminstonde mer varierat.

Jag säger bara tänk själva vad STALKER hade varit med co-op.
Eller Fallout:3, skulle ju inte heller lida av att kunna köra co-op med ett gäng.

Men närå, co-op är tydligen överskattat...
Ja detta stör mig.

Visa signatur

Chassi: Dark Base 900|CPU: i7 6800k|Moderkort: Gigabyte X99P|Grafikkort: Gigabyte RTX 3080 Gaming|Minne: Corsair Vengeance 32BG|Nätagg: beQuiet! Dark Power 850W|OS: Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Ja, eller varför inte GTA4? Skulle väl vara skoj att spela som syskonen tillsammans?

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frostmork:

PC-Spelföretag ÄR efterblivna om man ser till co-op synen... (Jo många företag är det men jaja.)
Erkänn att nästan alla spel skulle kunna bli bättre med någon form av co-op, och om inte bättre så åtminstonde mer varierat.

Jag säger bara tänk själva vad STALKER hade varit med co-op.
Eller Fallout:3, skulle ju inte heller lida av att kunna köra co-op med ett gäng.

Men närå, co-op är tydligen överskattat...
Ja detta stör mig.

Jag stör mig också på att det inte finns några co-op möjligheter, speciellt i campaigns där man som grupp kunde välja att lösa situationen på vilket sätt man själv hade velat. Tråkigt är t.ex att far cry 2 hade varit ett så pass mycket bättre spel om det funnits co-op och inte varit så himla enformigt.

Permalänk
Medlem

Härlig bump, men jo självklart är ju coop alltid härligt.. Och det är trevligt att åtminstonde konsollspelen börjar få sig några coop-titlar (army of two, splinter cell, resident evil mfl)

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Skrivet av affa:

Kanske ett FPSspel där det gäller att hjälpa varandra och agera olika roller, ena får uppdraget att hämta (sno) en flyktbil medans den andra får gå och köpa dynamit tex. sen får man ställa flyktbilen på ett lätttilgänligt ställe och sen kanske bränna ut den för att byta bil igen. Det skulle vara för mig automatiskt det bästa spelet någonsin

Haha, hade varit riktigt roligt!
Skadegörelse FTW! X-D

Men ja, mer LAN- och COOP-spel åt folket!

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron