N96 1340 kroner!?!?!? (inte i sverige)

Permalänk
Medlem

N96 1340 kroner!?!?!? (inte i sverige)

Hej! såg nån annons på Eniro tror jag att dem sålde massa saker billigt (nåt företag tror jag). Och efter ett tag så såg jag det N96 för 1340kroner skickade mail till honom och här är svaret jag fick :

Hej,

Tack för ditt mail.We är grossist återförsäljare av mobiltelefoner
här i Förenta Kingdom.We har Nokia N96 16 GB i lager för 1340Kr.The Nokia N96 16 GB är helt nytt med företaget förseglad förpackning med 1 års internationell garanti och tre månader återvända policy.We fartyg med FedEx leverans 2-3 dagar till din destination och de fartyg världen wide.We fått betala via banköverföring för beställning från 5 enhet uppåt och Western Union-överföring av pengar för mindre order.For oss att kunna gå vidare med för vi behöver dig för att komma tillbaka till oss med den faktiska mängden och modell du vill ha så att vi kan ge er ett citat också svara oss med ditt fullständiga leveransinformation Namn, Adress, land, land, Postnr, Kontakt telefon number.So att vi kan kunna beräkna din verkliga fraktkostnad till din destination också att fråga dig en proforma faktura för din beställning.

Hoppas att läsa tillbaka från dig snarast,

Vänliga hälsningar,
Coleman Gabriel.

Och annonsen------> http://www.kopochsalj.se/annonser.annons.for-sale-nokia-n96-1...

Permalänk
Medlem

Om du beställer och faktiskt får en N96 kommer jag bli väldigt förvånad
det hela stinker starkt av bedrägeri!

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Hedersmedlem

Scam, scam o ännu en gång, SCAM!

du kan lika gärna föra över pengarna till mitt konto istället

"Western Union-överföring" haha, dvs svårt o spåra pengarna

Permalänk
Medlem

trodde det också därför frågade jag er. Skickade detta till honom ----> Är lite intresserad men har hört att många har blivit lurade av sånt här dessutom så är du i london...

Permalänk
Medlem

Det låter som Exkl moms priser det där

Hehehe....
Neh men de är scam... Möööjligen att det är NokLa (Läses som NOKlA, dvs litet L för att förvirra) som dom säljer..

Visa signatur

Vem sa att man är bäst bara för att man kan allt??

Nokia N82

Permalänk
Medlem

"....Western Union-överföring av pengar...." ÄR SCAM!! Så för guds skull skicka inget. Så har dom gjort i flera år nu, brukar dyka upp mycket annonser på billiga bärbara på samma sätt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Asusboy
trodde det också därför frågade jag er. Skickade detta till honom ----> Är lite intresserad men har hört att många har blivit lurade av sånt här dessutom så är du i london...

Skickade du på svenska? Ta det på engelska om du vill ha något vettigt svar istället för att allt blir maskinöversatt..

Permalänk
Avstängd

En populär scam annonsör, sett personerna spamma många forum med deras annonser, tror det var här på swec också.

Visa signatur

Mata inte trollen, forumet är fullt med sådan skit pack.

Permalänk
Medlem

100% scam, alla gånger. klassiker med Western union o betala för mobil i förskott.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Går man på sånt här så får man fan skylla sig själv,sunt förnuft...

Permalänk
Medlem

Förenta Kingdom

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Haha Cole

Ta en kik på thescambaiter.com så får du en hint om vilken sort människa denna Coleman är

Permalänk

Rätt sjyst att dom har en e-mail adress hos Yahoo.

Visa signatur

_________________
Intel i5 9600k @ 4.0Ghz - Asus Z390A Prime -Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - Gigabyte RTX3080 OC - Samsung NVMEs - Corsair RM1000W - Asus TUF Vq27A1