Ipod, överföra musik.

Permalänk
Inaktiv

Ipod, överföra musik.

Någon som kan rekommendera ett lättare program än iTunes att överföra musiken till sin iPod? iTunes är ju så värdelöst stort med tanke på så lite som behövs göras.

Ett litet, simpelt program bara...

Permalänk

Inte testat själv (har ingen ipod) men kanske Sharepod?

http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,73882-order,4-page,...

edit:

Oj, det var till Windows. Sorry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av segas
Någon som kan rekommendera ett lättare program än iTunes att överföra musiken till sin iPod? iTunes är ju så värdelöst stort med tanke på så lite som behövs göras.

Ett litet, simpelt program bara...

Det framgår inte om du har Windows eller OSX. När jag körde Windows för ~1år sen använde jag WinAmp när jag la in och tog bort musik på min iPod Nano.

Idag kör jag OSX och iTunes som synkar min iPod Touch galant! Väldigt nöjd med det.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Inaktiv

Ah, förlåt mig....det var till Windows jag ville ha mjukvaran. Kör vanlig PC, så...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av segas
Ah, förlåt mig....det var till Windows jag ville ha mjukvaran. Kör vanlig PC, så...

Provat Winamp? Som sagt körde jag det för både lyssning och tankning av musik till min Nano. Idag med min Touch hade jag inte klarat mig med det dock.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)