Permalänk
Medlem

w595i eller w760i

tråden kan låsas

Permalänk
Medlem

köp W595i den har nyaste walkman spelaren oc hen rad massa bättre funktioner

Permalänk
Medlem

Frugan har en w760 och är väldigt nöjd med den. Har inte haft några problem alls med mjukvaran eller något annat.

Hur w595 är vågar jag inte säga men eftersom det är en nyare telefon och har en nyare Walkmanspelare och bättre funktioner (enligt Rosen70) så borde det säkert vara ett bra köp.

Enligt Prisjakt är faktiskt w595 billigare.

Visa signatur

Jag gillar inte fakta, de stör min argumentation.

Permalänk

Du ska inte köpa någon av dom då båda har stora problem med mjukvaran.

Men måste du välja så plocka w760, den känns jävligt stabil i sliden och fint konstruerad rent hårdvarumässigt.

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk

Jag skulle hellre gå på w595!
Äger själv en w760i och jag kan säga att den inte var som jag trodde.
Menysystemet är slött (ibland får man vänta nån sekund på att skärmen ska slå på efter man slide:at upp den).
Alarmklockan funkar...ibland! Har kommit försent till jobbet ett par gånger på grund av att den inte har ringt.
Det kan va så att min telefon är knäpp och att jag borde få den bytt, men eftersom ett par av mina vänner har samma problem så borde de betyda på att nått är fel på telefonen i allmänhet.

Visa signatur

"Und bist du manchmal auch allein, Ich pflanze dir ein Schwesterlein"

Permalänk
Medlem

Frugan fick sin 595 för ett par dagar sedan, känns bra i handen med schysst slide.
Gillar dock själv inte slide lurar men denna kändes faktiskt ok.
Inga direkta världsnyheter i luren iövrigt mot andra SE mobiler, ok kamera och så.

Visa signatur

Stationär: C2D 6600@2,4 GHz
Bärbar: DELL Vostro 1510
Notebook: Lenovo S10e

Permalänk
Medlem

ok, blir nog 595 då

Permalänk

Faktum är att jag uppdaterade programvaran i min W760i imorse och jag måste säga att den kändes mycket snabbare efter.
Tycker ändå att en W595 verkar som ett smartare val!

Visa signatur

"Und bist du manchmal auch allein, Ich pflanze dir ein Schwesterlein"

Permalänk
Medlem

fick se en grej på telias hemsida idag

ttp://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/mobilt/produkter...

skulle någon vara snäll att räckna ut kostnaden för en imini 18 månaders bindningstid på 8 och 16 gb eller är det 2495 respektive 3295 ?

Permalänk
Inaktiv

2 i klassen har w760 och den har gått sönder på båda, displayfel och allmän seghet..

Permalänk
Medlem

tråden kan låsas