Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AleexF
När jag var runt 10 år hade jag en P2. haha det var tider det. Din dator är ju iaf mkt bättre än min var då. Lycka till med kablarna!

( det är jag som är magic_shoot mitt magic_shoot konto har dött! )

Jo, jag ser fram emot att fixa det med pappa!

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk

riktigt snygg låda du har ! har samma ! den funkar riktigt riktigt bra !

Permalänk
Medlem

När jag var 10 hade jag en C64, vad betyder nu det?? Jo jag är GAMMAL

Tycker väl inte att det är någon grym maskin, men jag tycker det är tok skönt att en 10 åring letar sig hit.

Om ni nu ska tycka nåt så va ffs lite hyggliga med era kommentarer, grabben odlar ett intresse, gör honom mer intresserad istället!!

Permalänk

Sjukt bra att ni stöttar honom. tycker att de e grymt att hålla på o bygga nä man är tio och de verkar ju som att du har ganska bra koll. dom som klagar är antagligen avis för att dom satt o petade snor när dom var tio o du är begåvad. keep it up!

Visa signatur

MSI H61MU-E35 REV B3 - Western digital caviar green 1tb 5400rpm - OCZ 4GB OCZ Gold Kit (2x2GB) 1333MHz - Intel Core i3 2100 3,1GHz - Sparkle GeForce GTX 460 1GB OC - Silverstone PS05B Precision Svart - Corsair CX 500W