Vad Fick Ni För Julklapp Av Dustin Home...?

Permalänk
Medlem

Antistatspray vore inte en besvikelse, perfekt att spraya golvmattorna med (hårdplast för kontorsstolar) så blir det inte massa statisk elektricitet där man mekar dator

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem


0,9 kg, fick en HP iPAQ Business Navigator 614c!!

jag är nöjd iaf

Permalänk
Medlem

Det var ju lite snack tidigare i tråden om mp3-spelare men inläggett verkar vara borta?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Någon på FB fick tydligen en Logitech harmony (om han inte ljuer då) , det hade jag inte tackat nej till

Det var jag
Har absolut ingen användning av den, men kul och ha!

Blir nog och sälja!

Visa signatur

Du har just blivit smekt av den allsmäktige guden, säg inte ett ord till för det är strängt förbjudet! ;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jank0
Det var jag
Har absolut ingen användning av den, men kul och ha!

Blir nog och sälja!

vikt bild?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

0.9 Mobiltele

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/se/sv/ho/WF05a/215348-215348-6...

Permalänk
Avstängd

Jag har fortfarande inte fått någon information om julklappen, ingen esport med kolli id eller något. Står fortfarande ORDER på sidan. Bara hänt mig?

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

0.8 kg = logitech harmony 525, universal fjärrkontroll med lcd display till ett värde av 495:-

tack dustin!

Visa signatur

Intel Core i5 750 2.66GHz | 4 GB DDR3 Crucial | MSI P55 CD-53 | HD6870

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
Jag har fortfarande inte fått någon information om julklappen, ingen esport med kolli id eller något. Står fortfarande ORDER på sidan. Bara hänt mig?

Nej...

Lite tradigt att folk får dyra telefoner och fjärrkontroller när vi andra inte ens får en leverans...

Permalänk
Medlem

Jag fick 0.8 kg..
En HP iPAQ 614c till ett värde (från Dustin HOME) just nu på prisjakt på lite drygt 4700:-

Tror ni jag blev glad när jag nyss öppnade paketet?!?!

TACK Dustin!

Permalänk
Inaktiv

Har inte gått något än och jag fuska inte

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Nej...

Lite tradigt att folk får dyra telefoner och fjärrkontroller när vi andra inte ens får en leverans...

indeed, finns dock inget att göra, jag litar på DB.
Nu hoppas man bara på en mobil efter jag har en sunkig 3410 jag använder

Som någon skrev tidigare Bara att hoppas att de bästa paketen skickas ut sist Det kan faktiskt finnas något lite lite lite i det, inbillar iaf jag mig

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Har inte gått något än och jag fuska inte

Hur fuskade man då?

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av silver16
Jag fick 0.8 kg..
En HP iPAQ 614c till ett värde (från Dustin HOME) just nu på prisjakt på lite drygt 4700:-

Tror ni jag blev glad när jag nyss öppnade paketet?!?!

TACK Dustin!

0.8 och 0.9 har varit mobilen..snälla låt mitt 0.7 också vara det!

Visa signatur

Mjo

Permalänk

Säger det samma:D Ska hämta mitt senare, stog på min avi att det kunde hämtas tidigast efer 16.00:(

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fiskmasen_99
Säger det samma:D Ska hämta mitt senare, stog på min avi att det kunde hämtas tidigast efer 16.00:(

Du kan troligen hämta före ändå.. kolla bara genom posten hemsida med kollinummret att det verkligen ligger på uthämtningsstället.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Väger ditt 0.7kg med?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illusi0n
Väger ditt 0.7kg med?

Jadå, hoppas de vägde fel xD

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illusi0n
0.8 och 0.9 har varit mobilen..snälla låt mitt 0.7 också vara det!

Eller antistatisk spray: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Eller antistatisk spray: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Nej nu får vi inte vara negativa!

Visa signatur

Mjo

Permalänk

Hade ju varit jäkligt fint att få den telefonen, ja som kraschade min igår =(

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk

Bäst hittills är ändå att -=FULLMOON=-, den hycklande gnällgrisen, fick billigt krafs. Nu kan det vara vilket skräp som helst i mitt paket och de andra till familjen, jag nöjer mig med det fina "serves him right" som dustin serverade oss.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har fortfarande inte fått någon information om julklappen, ingen esport med kolli id eller något. Står fortfarande ORDER på sidan. Bara hänt mig?

Då är vi 2 som inte fått något :/

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Mitt har inte skickats Står som restat på orderhistoriken =/

Permalänk
Avstängd

TBH tror jag inte alla kommer få, vi som har rest är troligen körda.
Är väldigt besviken på folk som fuskade och jag såg att det var väldigt många om man kollar FB tråden och det var även en hel del här fast de inte säger något. Lite besviken på DH också om det inte kommer något, egentligen skulle jag inte har några problem om de skrev något sådant på sidan att en del äntligen inte skulle få, men att sitta här och hoppas att man får ett 20kg paket utan att ens fått kolli-id, nej tack!

Men egentligen skiter jag i det, skulle ändå bara få ett par hörlurar säkert.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Min har heller inte skickas än Hoppas den kommer nästa vecka

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
TBH tror jag inte alla kommer få, vi som har rest är troligen körda.
Är väldigt besviken på folk som fuskade och jag såg att det var väldigt många om man kollar FB tråden och det var även en hel del här fast de inte säger något. Lite besviken på DH också om det inte kommer något, egentligen skulle jag inte har några problem om de skrev något sådant på sidan att en del äntligen inte skulle få, men att sitta här och hoppas att man får ett 20kg paket utan att ens fått kolli-id, nej tack!

Men egentligen skiter jag i det, skulle ändå bara få ett par hörlurar säkert.

Jo jag kan bara hålla med där, fanns ett antal fuskare på ett par Torrentsidor som jag är reggad på med där dom tog 2-3 var..

Hade inte spelet så stor roll vad man får..Hade nog bara velat ha en bekräftelse på OM jag ska få eller inte.

Jag väntar och ser Får väl maila och fråga annars hur det går..

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Min har inte heller skickats ännu....
Ställde frågan när de sista julklapparna skulle skickas i Dustin-tråden. Får se vad svaret blir....

Permalänk
Medlem

Mitt och frugans ligger på utlämningsstället. Vägde väldigt lite så det blir väl något krafs men det är gratis.

Permalänk
Medlem

Fick min idag:

Vikt: 0.8kg
Innehåll: Logitech Harmony 525

Bild:

Utan fusk

Trevlig julklapp måste jag säga

Visa signatur

--