Permalänk
Medlem

Muspekarproblem i spel

Hej! Har ett powercoler 4870 X 2 och kör 9.2 drivaren. Mitt problem är att när jag kör igång race driver grid så ligger muspekaren kvar framför spelet.
När jag har startat upp datorn så fungerar spelet som det skall, men om jag stänger ner spelet och startar upp igen så ligger pekaren där. Det går inte att flytta pekaren heller. Någon som kan lösa detta problem?

Visa signatur

WinSlow

Permalänk
Medlem

Så går det när man kör 9 serien av drivers alt tabba en gång eller byt tillnaka till 8.12 multicore hotfix.

Permalänk
Medlem

Tackar! Skall prova när jag kommer hem från jobbet.

Visa signatur

WinSlow

Permalänk
Medlem

Postar länken här också ifall du inte fick den på mail

ATi

Permalänk
Medlem

Tackar

Hej! Tack så mycket!

Visa signatur

WinSlow

Permalänk
Medlem

Jag löser d lilla problemet genom att ändra grafiken till 1280 sedan 1680 igen när man får d

Visa signatur

Gigabyte X58 UD5 , i7 920@3,5Ghz Turbo ON+Noctua 12P , 6gb ddr 1333mhz@1500mhz , Gigabyte 470 gtx SLI , Razer Lachesis, DiNovo Edge , Z5500 + Creative HS 1200 Headset ,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smisken
Jag löser d lilla problemet genom att ändra grafiken till 1280 sedan 1680 igen när man får d

yes, eller alt tabba som sagt dock förlorar man inte så mycket i prestanda för utom i kanske fear 2 med 8.12 hotfix.

Endast fear 2 ägare:
I fear 2 kan jag endast köra med en gpu (AI off) iaf eftersom det är någon form av stutter annars... dock både med 8.12 & 9 serien så tjänar inte direkt någe på prestandan (300% ökning eller så). 8.12 ger däremot prestanda förlust i fear med båda gpuerna aktiva... Kanske har lagts till nån crossfire profil för tex mirrors edge, men har inte det spelet :/