Letar efter bra InEar-lurar med kort sladd

Permalänk
Medlem

Letar efter bra InEar-lurar med kort sladd

Som jag skrivit i rubriken så letar jag efter ett par bra InEar-hörlurar med kort sladd. Sladden ska helst vara max 50-60cm och priset ska ligga på max 500:-. Dom ska självklart också ha bra ljud(så bra man nu kan få för max 500:-). Vill både att dom ska ha skaplig bas och klart ljud.
Ska främst använda dom till att lyssna på mp3 och radio på min 5800. Anledningen till att jag vill ha så kort sladd är att jag tänkt använda dom med "fjärrkontrollen" till 5800:en.

Några hörlurar jag kollat på:

Creative EP-635

Sennheiser CX400

Sennheiser CXL400

Ser i omdömena på CX400 att folk skriver att det finns en bulkversion utan clip och förlängningssladd för bara 200:-? Jag har inte lyckats hitta nån sådan.

Nåväl, ni får gärna lämna era åsikter om dessa lurar men även rekommendera andra!

Visa signatur

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte B660I AORUS PRO DDR4 + Intel i5 12600k + Noctua NH-U12S + Kingston FURY Beast DDR4 32GB 3200MHz + Inno3D GeForce RTX4060 + Samsung 970 EVO Pro 500GB + WD Blue 4TB]

Permalänk

Sony ericsson walkmanlurarna är sjukt sköna. Du tar bara själva snäckorna och då är sladden inte mer än 25-30cm. Körde själv med dom och som sagt, sjukt sköna och riktigt bra ljud, köpte mig dock ett par koss the plug efter att hundjäveln gnagt av gummikuddarna på walkmanlurarna.

Mvh
Martin

Visa signatur

WS: Asus Commando, E8400 @ 3.8ghz, 4gb ocz reaper pc 8500, 3x750 samsung spinpoint, Ocz vertex ssd, antec p182, radeon 4870. 2x samsung syncmaster 245B. Xfi fatal1ty.

HTPC: Asus barebone av nåt slag, E6550, 4gb corsair xms2, nvidia 8500gt, 80gb samsung spinpoint. Audigy 2 ZS

Permalänk

Våra s-JAYS nitar det mesta i sin prisklass. Tror inte du hittar en armaturhörlur för mindre pengar på marknaden. Fått lysande kritik överallt.

http://www.jays.se/products.aspx?sub=sjays