Permalänk
Medlem

DOA pga "stum" knapp?

Jag köpte en Sony Ericsson C902 på SIBA igår, mobilen funkar som den ska men mittenknappen "gamla joysticken" är "stum" när man trycker åt höger. Den reagerar men man får trycka extra hårt och det känns som nåt tar emot under ifrån, som att den hakat upp sig. "Joysticken" funkar felfritt upp, ner och åt vänster och reagerar då lätt när man trycker samt ger ifrån sig ett lätt klick.

Nu till den egentliga frågan, tror ni att jag kan DOA mobilen (få en ny på en gång) för detta om jag åker tillbaka (med den, kartong inkl. alla tillbehör samt kvittot) imorgon?

Det är kanske ett litet men otroligt irriterande problem och mobilen är bara använd en dag.

Permalänk

Borde gå, bara du står på dig

Permalänk
Avstängd

jag har själv en likadan.

Visa signatur

GIGABYTE GA-EP45-DS3,NZXT HUSH ,Western Digital Caviar 500, Corsair Dominator 4x1024MB 1066MHz CL5, Intel Core 2 duo E8500, ATI Radeon HD4870

Permalänk
Medlem

Japp, får väl försöka stå på mig. Ingen lust att bli nekad bara och framstå som en idiot som irriterar sig på något de kanske anser är en bagatell. Har aldrig DOA:t något förr så därför är jag lite fundersam hur de kommer ställa sig

Permalänk

En kompis till mig fick en likadan telefon som du första gången. Han fick en ny direkt. Det var inte på Siba iofs, men dom borde inte vara helt omöjliga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
En kompis till mig fick en likadan telefon som du första gången. Han fick en ny direkt. Det var inte på Siba iofs, men dom borde inte vara helt omöjliga.

Det låter betryggande! Jag hoppas jag har lika tur.

Permalänk
Medlem

Sålänge den är i nyskick så ska dem ge dig en ny eftersom du fått den defekt.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

Var in på SIBA idag igen och det var inga problem att få en ny mobil, toppen!