Permalänk
Medlem

Jag tycker det är kul - det har ett ganska högt underhållningsvärde tack vare all inbyggd komik.

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Har hört rykten om att det släpps i maj.

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oskario
Har hört rykten om att det släpps i maj.

Jo, först i somras sen i december sen första kvartalet av 2009 sen i april och nu i maj? Kommer säkert dröja längre..
Förövrigt jävligt drygt att dom har closed beta på ett spel som är 1 år försenat..

Permalänk
Medlem

Vadå det har väl släppts?? släpptes väl 30:e mars?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sneth
Vadå det har väl släppts?? släpptes väl 30:e mars?

Nej, isf skulle jag väll inte be om beta key?

Permalänk
Medlem

Längtade efter detta spel för drygt ett år sedan, nu är det bara drygt.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Nej, isf skulle jag väll inte be om beta key?

Oj sorry, jag fick för mig det för betan gjordes om då 30e mars och det stod typ "Now it's for real" och lite annat och man var tvungen att börja om från början med att skapa en gubbe så jag bara antog att det då var det riktiga spelet, men det var det visst inte! Fast vi får tydligen behålla dessa gubbar i riktiga spelet sen.

He-he-he, lite najs om man själv är i lvl 20 och alla andra precis börjat lira ^^
pwn pwn pwned!! (uttalas som laserskott!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sneth
pwn pwn pwned!! (uttalas som laserskott!)

Blir det inte pew pew pew då?

Permalänk
Medlem

Eller piew piew piew!

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Medlem

Men då har det inte den dubbla betydelsen att det betyder "ägd" också... Så det funkar tyvärr inte mina herrar. ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

75,000 beta keys are waiting in email inboxes all over the world...

Guess what? Jag var INTE en av dom som fick en nyckel... Medlem sen 45 veckor tillbaka och har fortfarande inte fått någon.. Detta är så j*vla drygt"

Permalänk
Medlem

är det nån som vill ha en beta nyckel??
har på nåt sätt lyckats med att få två nycklar och jag använder ju bara en
så är det nån som vill ha den andra så skicka ett pm

edit: nyckeln bortskänkt

Permalänk
Medlem

Tycker att spelet är ganska fult. Inte grafiken då utan hela designen på karaktärer, färger och en konstig blandning av realism och tecknat. Särskilt kul tyckte jag inte att det var heller.

Dock så är det ju gratis.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem

Om det var någon som inte förstod att jag fortfarande var ute efter en nyckel då jag sa att jag ännu inte fått någon så kan jag säga det: Jag tar gärna en nyckel om någon råkas ha en över

Permalänk
Medlem

Fick nyckeln idag.

Dock lite tråkigt att jag bara lyckats komma in på servrar med village. (Ska tydligen finnas fler banor. Och varför kan man inte välja server?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Hade helt glömt bort att jag hade registrerat mig för en key.
Men så såg jag något trevligt i mejlen idag
Jag hoppas liret är kul. Har spelat lite BFV i några veckor nu (brukar inte lira så mycket spel numera).

Permalänk

Dom skickade visst ut 75.000 nycklar igår
Tyvärr fick man ingen
Om någon lyckats få 2 nycklar så är jag mer än villig att ninja den ena

Edit: Blev många smilisar där ^^

Visa signatur

[GA-EP35-DS4] [Q6600 2.4GHz] [4096MB] [GeForce GTX 260 896MB] [WD740ADFD 74GB] [Xilence 600W ] [SB 500GB]

Permalänk
Medlem

Fick en key jag med Sitter dock på 0.5 eller om det är 0.25 lina så ja det går liite segt att installera

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Fick en trevlig present i mailen idag tydligen, en liten beta nyckel. Helgen räddad

Visa signatur

Phantek P400A | P8Z77-V Pro | 3570K | 16Gb | GTX970 | HX620M | CS900 120Gb + A400 480Gb | Hyper212BE

Permalänk

Får väl också tigga nyckel då

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Fick en till nyckel, men gav bort den på bf heroes forumet. Sry!

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Medlem

Det var faktiskt rätt tråkigt såhär efter 2-3 timmar spelande... =(
Fin musik i vanlig diceanda dock

Permalänk
Medlem

Är väldigt kul en stund, men jag tappade suget rätt fort. Känns väldigt tunt.

Håller mig nog till BF-2 tills nästa !riktiga! BF-spel kommer

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Guess what? Jag var INTE en av dom som fick en nyckel... Medlem sen 45 veckor tillbaka och har fortfarande inte fått någon.. Detta är så j*vla drygt"

jag och min brorsa vad två av dom ^^

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Lirade betan för över ett år sen, tröttnade på spelet efter ett tag. Dock kul när man väl spelade.

Permalänk
Medlem

Om någon har en nyckel extra skicka gärna pm till mig med den, skulle uppskattas.

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem

Prövat det i 2 dagar nu, tycker det är ruggigt kul!
Med flera vänner spelande så kan jag tänka mig att man kan spela detta ett bra tag.

Tack för nyckeln prynglez!

Permalänk
Relik 📜

Jag tycker det är skitkul att lira när man har 10-15 minuter över, fungerar till och med (hjälpligt) på min 1000H. Att nöta i flera timmar dock, mjae.
Village är rolig, intensivt med mycket infanteri. Seaside Skirmish (eller vad den heter) är kul på ett annat sätt, tanks och flyg. Nyaste banan har jag inte spelat så mycket, den känns som någon blandning av de andra två..?

För er som är medlemmar på BFHQ.se kör vi en tävling med tio nycklar i potten till och med idag, kanske kan vara något om ni ännu är utan. Om inte annat släpps hela spelet i juni, håll ut!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Guess what? Jag var INTE en av dom som fick en nyckel... Medlem sen 45 veckor tillbaka och har fortfarande inte fått någon.. Detta är så j*vla drygt"

Vart själv medlem för bara någon vecka sen drygt, fick min betakey i förrgår Dom borde ju ha tagit i någon ordning tycker man ju.

Spelet tycker jag dock är riktigt kul. Som sagt inget man strecklirare, men det gör jag inte med något spel egentligen Gillar musiken och humorn i spelet också, riktigt trevligt ^^ Gillar också att man har missons att utföra, ger lite mål i spelet.

Visa signatur

Efter regn kommer jordskred!

Permalänk
Medlem

Om någon har en nyckel över vore jag super tacksam om jag kunde få en! Jag har väntat 30 veckor+ nu och inte lyckats få en!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL Nätdel: Corsair TX 850W V2 80+ Bronze Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K 4.0 GHz 8MB HDD: Samsung 750-Series EVO 500GB RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB WindForce 2X OC