Permalänk
Inaktiv

McDonalds Colaglas?

Kan man få tag i McDonalds nya colaglas på nåt annat sätt än att äta där?

Permalänk
Medlem

Man kanske kan be snällt och lägga fram någon krona

Permalänk
Medlem

Re: McDonalds Colaglas?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Kan man få tag i McDonalds nya colaglass på nåt annat sätt än att äta där?

Fråga vem som tillverkar deras glas, sen är det ju bara att ringa dit och hoppas på att få köpa upp ett par stycken.

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk
Medlem

Tradera kanske

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Sno från min skola?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Inaktiv

De nya colaglasen ser ut som burkar

Permalänk
Avstängd

Har dom inte haft dessa glas innan ? , fick med mig en från Rom förra sommaren i alla fall....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slayzor
De nya colaglasen ser ut som burkar

det stämmer

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Haha damn läste colaglass först

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Haha damn läste colaglass först

'

Jag med, tyckte väl att det var något som lät konstigt Han skrev ju faktiskt colaglass i första inlägget.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Inaktiv

Haha...woops *ändrar*

Permalänk
Hedersmedlem

Luminarc gör glasen.. deras logo är iaf på kartongen till mitt glas jag fick idag

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Luminarc gör glasen.. deras logo är iaf på kartongen till mitt glas jag fick idag

Ah

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte hur McDonalds Cola glas ser ut, men Dollarstore säljer en typ av CocaCola glas..

Tror dom ser ut ungefär så här

Sen har du dessa för 15:-/st

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

Sådär ser glasen ut nu.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
http://www.mcdonalds.se/maten/html/bilder/kampanjer/cocacolag...

Sådär ser glasen ut nu.

Tycker iofs donken är äckligt men nu blev jag lite småkåt på att köpa en meny =p

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem

Tjejen och jag åt igår bara för att få glasen, ska nu köpa varje vecka för att få alla

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "The Oddball"
Tjejen och jag åt igår bara för att få glasen, ska nu köpa varje vecka för att få alla

Så gör jag och tjejen också, varje sommar. Har väl en 12 glas i skåpet.
Iår får man väl ge grabben en plusmeny också istället för ett happymeal.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Snygga glas, men är egentligen Coca cola ett så fint varumärke så man vill ha det på ens drickglas? Snarare ett varumärke att bojkotta, dessutom bra för ens vikt och tänder.

Nå mitt tips är stå utanför mcdonalds och fråga kunder som går från stället om ni får köpa deras glas för en slant? Kanske 10-15kr, visst de flesta kommer säga nej, men frågar ni tillräckligt många så blir det nog ett och annat glas.

Sedan skulle man kunna köpa en meny på mcdonalds, fast de har så låg kvalite på maten. Testa en Beefeaterburgare (nybakad hemmagjord bröd och allt som välgrillad biff) och ni vill aldrig se en budgetburgare längre.

*edit*
Jag läste också colaglass först (vilket det stod det) och tänkte då på de där cola-glassarna som har kommit och ser ut som en dricka. (aldrig sett dem i verkligheten)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk

Hahahaha tycker det är sjukt att folk köper menyerna bara för glasen! xD
är 50-60 spänn per meny verkligen värt för ett litet dricksglas?
Köp dem på tradera istället om ni så gärna vill ha dem! '
Tycker det är en schysst grej att de skickar med glasen men ja skulle aldrig köpa en meny enbart för att få dem.

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

tror det var ÖB i västerås som har såna i 3pack, dock helt klara.. men samma modell

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evilmonkey
Hahahaha tycker det är sjukt att folk köper menyerna bara för glasen! xD
är 50-60 spänn per meny verkligen värt för ett litet dricksglas?
Köp dem på tradera istället om ni så gärna vill ha dem! '
Tycker det är en schysst grej att de skickar med glasen men ja skulle aldrig köpa en meny enbart för att få dem.

Nej precis! Men är man hungrig är det ju inte helt fel att lägga till 6kr och få både plusmeny och ett glas.

Permalänk
Visa signatur

Macbook Unibody
iPhone 4

Permalänk

Jag skulle skämmas om jag hade sådana där glas hemma.

Permalänk
Medlem

Köpte några menyer förra sommarn, står några glas här hemma

Blå och grå är snyggast

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Jag skulle skämmas om jag hade sådana där glas hemma.

Det beror ju helt på. Har du en mindre fest och det är TV-spelskväll m.m. så är det en kul grej.
Ska du servera en fin middag så funkar de inte.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurkanfritzon
http://www.latabledarc.com/boutique_us/fiche_produit.cfm?ref=...
Där har vi dom 6£ för 3 st...

6 euro inte 6 pund ;o

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "The Oddball"

Åh vilken spännande biverkning av McDonalds goda vilja att dela ut gratis glas åt folket!

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Fan låt folket få sig ett mål käk och ett glas, vill man samla så vill man samla. Vart sugen på några glas jag me faktist, såg lite roliga ut och antagligen perfekta för 33or