Permalänk
Robot

Cosmos s

Här är min dator med tillbehör. Jag lägger ut några bilder här för den ska säljas och inom kort så kommer det snart ut en annons på marknaden, ja i alla fall moderkort,processor och minnen. Om allt går som planerat så ska jag snart införskaffa mig ett i5 system bestående av Core i5 750, Asus P7P55D LE och beroende på vad jag får sålt så kan det tillkomma andra delar t.ex hd5850.

Jag förväntar mig inga höga poäng då jag inte satsat på kabeldragningen i detta chassi eftersom det snart ska in nya delar, men jag tycker ändå att mitt "mickstativ" borde ge några poäng

Spec: Intel E8500, Gainward Gtx 260 216 GS, Cooler master 1000w, Cooler Master Cosmos s, 2x2gb Ocz Reaper, system Samsung 320gb, Lagring Samsung F1 1tb, Asus P5kc,Cnps 9700led, Samsung P2450H, Logitech z-2300

Besök albumet: Cosmos s av Lebbe91

Permalänk
Medlem

Specs på datorn?

Permalänk
Avstängd

INFO TACK...

MVH

Permalänk
Medlem

Gå in på hans profil så ser du

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jalle_91
Gå in på hans profil så ser du

Underlättar ju om han skriver det i beskrivningen bara...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Underlättar ju om han skriver det i beskrivningen bara...

Helt rätt, mitt fel. Men nu finns det där:)

Permalänk
Medlem

helt klart bland dom trevligaste chassina 1000 & S modellen
Klockrena att jobba i.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Mest moddningsbara chassit ImO

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk
Medlem

Just de där chassit är redan moddat. alla fläkt galler är bort klippta och så satte JAG in håltäckningsmatta på golvet. sen är all onödig plast i tak "kåpan" bort skuret och så är "kåpan" målad svart inuti.

sen så ser ni ju den vackra sidodörren med fönster och ind0mo logga som följt med sen chassit va i min ägo.

hade de inte varit för att den va så STOR och svår att få TYST så hade jag fortfarande haft kvar den.

Framtida chassi som kulle kunna ta tronen från detta chassi är Cooler Master ATCS 840 svart.

http://indomo.se/index.php?mode=item&id=4816&session=0a9da486...

Hoppas att du är nöd med affären vi gjorde.

Sen så får du satsa på att köpa Gigabyte moderkort till i5 bygget chassit är ju redan gigabyte brandat..

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt nöjd ! men inte helt nöjd än. Måste få min i5:a för att det ska bli som jag vill =D men sen så en dator är ju alltid i uppg, den blir aldrig riktigt klar.

Permalänk

trångt:/

Permalänk
Medlem

En sak som jag la märke till är

Vad har du toalett pappret till?

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet
En sak som jag la märke till är

Vad har du toalett pappret till?

Hehe det kan användas till flera saker :), men i detta fallet var det till att ta bort lite damm på chassit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lebbe91
Hehe det kan användas till flera saker :), men i detta fallet var det till att ta bort lite damm på chassit

Haha säkert?

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Haha säkert?

100% säker =D

Permalänk
Medlem

Såg att du inte har alla fläktarna inkopplat...

varför???

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Hej, jag är intresserad av en sida med glas till min cosmos. fast utan indomo loggan. vad kan du rekommendera?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av limeo
Hej, jag är intresserad av en sida med glas till min cosmos. fast utan indomo loggan. vad kan du rekommendera?

Hej jag är inte första ägaren så det fönstret kom med då jag fick det. Men kolla på coolermasters hemsida om det finns något där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av limeo
Hej, jag är intresserad av en sida med glas till min cosmos. fast utan indomo loggan. vad kan du rekommendera?

Fönster till Cosmos 1000.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Fönster till Cosmos 1000.

Tänk nu bara på att Cosmos 1000 och Cosmos 1100 inte har samma färg.

Cosmos 1100 är mycke mörkare än Cosmos 1000.

Btw så är de jag som är den tidigare ägaren av chassit.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]