Permalänk
Medlem

Windows tangenten fungerar inte?

Windows tangenten fungerar inte på mitt tangentbordm har ett G15 och windows 7. Varför?

Vill ju kunna använda fönsterhanteraren bl.a.

Permalänk
Medlem

över F3 knappen sitter en skjutknapp som åt höger pekar på en spolkontroll och åt vänster en dator, skjut den till vänster så funkar den nog

Visa signatur

Chaos isn't the problem, it's the mellow times in between all the madness that keeps me freaking out.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lexxier
över F3 knappen sitter en skjutknapp som åt höger pekar på en spolkontroll och åt vänster en dator, skjut den till vänster så funkar den nog

haha så enkelt var det:P TACKAR!!

Permalänk
Medlem

Vet själv hur frustrerande de va när jag köpte mitt G15

Visa signatur

Chaos isn't the problem, it's the mellow times in between all the madness that keeps me freaking out.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lexxier
Vet själv hur frustrerande de va när jag köpte mitt G15

haha:P
Mitt har fan varit så i över ett år men har aldrig brytt mig om att försöka lösa det innan:P

Permalänk
Hedersmedlem

Den typen av funktion finns på flera gamingtangentbord det är just för att gamers genom åren har haft det väldigt högt upp på dagordningen att det inte ska gå att tabba ur mitt i ett spel av misstag. Förr var det en rätt vanlig syn bland mer seriösa gamers att dem hade tagit bort windowstangenten helt med mejselmodd Funktionen är faktiskt ett rätt kul exempel på hur hårdvarutillverkarna tar tillvara på idéer som kommer från oss konsumenter

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming