Ursprungligen inskrivet av Farner
Hmm, sant. Jag antar, om det nu finns, men tror inte det, men om det finns ett trådlöst tgb från apple (den med numpad), antar att den heller inte har en usb-anslutning heller?
Ingen större deal kabeln till min logitech är ganska lång. Kan nog om jag kopplar in den på baksidan på iMacen, och drar kabeln under skrivbordet så borde det bli acceptabelt
Men finns det någon bra trådlös mus som, från typ logitech eller microsoft, som har bra precision. Har läst att många trådlösa möss (förutom apples magic mouse) inte är särskilt bra till att spela. Spelar främst RTS, bilspel,( och lite fps då och då).
Hur tror ni magic mouse fungerar att spela med om det kommer bra drivers till windows att stödja magic mouse bättre. Funderar även på att börja spela wow lite då och då, och rts (kanske fps-spel då), men inte just nu då studierna tar för mycket av min tid. Tänkte eventuellt ta upp det igen under jullovet.
Har aldrig bootcampat tidigare, är det något jag bör veta? Finns drivrutinerna till windows på SL-skivan?
När man ska uppgradera ati's drivrutiner, kan man tanka dom från deras hemsida? Andra tips angående bootcamp skulle jag även vilja veta