Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem

RIP SAAB AM

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

hade "födelsedagskalas" idag.. dom firade mig tidigare annars är det på julafton.
fick lite choklad..lotter och presentkort. wie!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

Bakfyllan från fredagskvällen börjar äntligen lägga sig!
Alldeles för mycket vodka, alldeles för lite mat. Var på 18årskalas hos lillsyrrans gamla barndomskompis som också råkar vara vän med en av mina kompisar.
Rätt bra med.. eh vafan, fulla tjejer och det gjorde inte kvällen mindre underhållande direkt.

Nu kom jag precis hem från en filmkväll med polarna. Kollade passande nog på The Hangover. Satans rolig film! Imorgon blir det att hugga julgran och sedan är det långa arbetsdagar fram till jul.

Permalänk
Medlem

Är bakis som fan! Sämsta jävla fyllan jag vare med om, låg vi nån jävla toa däckad i nå timmar. När jag väl blev utdragen därifrån så spydde jag på golve Så allt känns bara piss just nu! Jävla sprit! Ett tipps drick aldrig mer!

Permalänk
Medlem

Om ni inte pallar trycket får ni dricka med lite måtta grabbar.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Om ni inte pallar trycket får ni dricka med lite måtta grabbar.

Agreed, folk får lära sig hantera spriten.

Permalänk

Glad som fan, drar till Japan om några timmar över jul o nyår!! Synd att jag inte kommer få tag på en PS3 Lightning Ed bara =(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Om ni inte pallar trycket får ni dricka med lite måtta grabbar.

Jo, fast ibland känns det bra att få hälla i sig lite än vad man vanligtvid brukar, förutom dagen efter

Bara fara och hämta bilen nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SheepPowa
Glad som fan, drar till Japan om några timmar över jul o nyår!! Synd att jag inte kommer få tag på en PS3 Lightning Ed bara =(

Fyfan vad härligt! Är helt övertygad om att du kommer få en fantastisk jul!

Axne^^: Eh, vafan, vem har sagt något om att inte palla trycket? ;). Var ju inte så man spydde. Mer åt "Aj mitt huvud, vad fan hände-hållet". Ska det drickas ska det drickas rejält!

Jag kom precis hem efter att ha fixat julgran i skogen ^^. Farsans kompis mark.

Permalänk
Medlem

Jojo, du är godkänd men kermit du får bättra dig förfan, skam för SweC om detta fortsätter.!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Usch. Man blir så leds.

Citat:

En 14-årig schäfer som kom in till veterinärstationen i Gällivare hade vanvårdats så till den grad att den måste avlivas omgående.
Hundägaren polisanmäls från två håll och medan misstankarna om djurplågeri utreds kommer uppgifter om att han skaffat sig en ny hund.

OBS! Stark bild.
http://nsd.se/nyheter/gallivare/artikel.aspx?ArticleId=507583...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kermit4
Är bakis som fan! Sämsta jävla fyllan jag vare med om, låg vi nån jävla toa däckad i nå timmar. När jag väl blev utdragen därifrån så spydde jag på golve Så allt känns bara piss just nu! Jävla sprit! Ett tipps drick aldrig mer!

Kul å spy eller ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Om ni inte pallar trycket får ni dricka med lite måtta grabbar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Agreed, folk får lära sig hantera spriten.

Självklart..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ampoas
Usch. Man blir så leds.

OBS! Stark bild.
http://nsd.se/nyheter/gallivare/artikel.aspx?ArticleId=507583...

Sånt där gör mig bara förbannad å ledsen.

Jävla idioter det finns, vafan har hunden gjort honom?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Jojo, du är godkänd men kermit du får bättra dig förfan, skam för SweC om detta fortsätter.!

Ja kan gärna förklara mig, fast inte i detalj

Det går inte så bra med tjejen just nu och vi har vare tillsammans i över 2 år, så det blev lite väl hårt festande. Tur kompisarna va där xD

Permalänk
Medlem

Nu kom mitt paket från dealextreme ca 40 dagar grejerna skickades. Bättre sent än aldrig...

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Äeh chilla grabbar de löser sig! Glad som fan för en tjejkompis var sugen på kk-förhållande! Hade sagt till henne att jag inte orkade ha ett förhållande, men detta blir ju bäst!

Hahaha, exakt det där hände mig förra veckan aswell! Hur går det för dig då? statusrapport?

F.ö. kan jag lägga till att hon sa att det inte gjorde någonting att jag inte ville ha ett förhållande och att känslor är överskattat ändåså, men att sex är kul... Något säger mig att hon lurar sig själv, hmm.. men men

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Hahaha, exakt det där hände mig förra veckan aswell! Hur går det för dig då? statusrapport?

F.ö. kan jag lägga till att hon sa att det inte gjorde någonting att jag inte ville ha ett förhållande och att känslor är överskattat ändåså, men att sex är kul... Något säger mig att hon lurar sig själv, hmm.. men men

Hah, går väl inte superbra, vi har träffats en gång, men hon har lite för mycket humörssvägningar känns det som, och är känslig för julen eller liknande, förstår inte riktigt men men, gillar dock exet som fan fortfarande. "/

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ampoas
Usch. Man blir så leds.

OBS! Stark bild.
http://nsd.se/nyheter/gallivare/artikel.aspx?ArticleId=507583...

Skott mitt mellan ögonen skulle killen haft. Eller fått leva lika vanvårdad i 14 år. Om jag hade fått styra och ställa...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

wie.. mera snö och bara -7grader nu!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Lägesrapport från Gällivare!

Bild tagen för 25 minuter sedan - 55.5cm snö och kvicksilvret står på -17ºC.

Kan det bli bättre?!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ampoas
Lägesrapport från Gällivare!

Bild tagen för 25 minuter sedan - 55.5cm snö och kvicksilvret står på -17ºC.

Kan det bli bättre?!

Najs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Najs

Ohja.

Passar väl på att önska God Jul och Gott Nytt År också då till alla som läser detta!

Permalänk

Jag är evinnerligt trött på allt jävla tjat om att det är jobbigt att handla julklappar, att julmaten inte är något att ha, att det är jobbigt att behöva åka hem till släkt/familj och LIKFÖRBANNAT så gör alla samma sak varje år. Jävla motsägelsefulla as!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Hah, går väl inte superbra, vi har träffats en gång, men hon har lite för mycket humörssvägningar känns det som, och är känslig för julen eller liknande, förstår inte riktigt men men, gillar dock exet som fan fortfarande. "/

Komiskt nog exakt samma här, tror det är dömt att misslyckas.. Nåja

Visa signatur
Permalänk

Har slarvat bort en gammal disk.. suck låg ju lite saker på den som sag saknar ju Hittar massor med andra diskar som jag inte behöver.. hmm tror bara jag har 2 st 120gb och en av de är lånad av en kompis på obestämd tid och den andra jag behöver hittar jag inte

snyft

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

glader som fan.. fick sluta 1½h tidigare från jobbet idag!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Är väl nöjd, har handlat presenter till mig själv...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Komiskt nog exakt samma här, tror det är dömt att misslyckas.. Nåja

Jag tror hon har lyckats hitta en pojkvän nu så blir nog inte så mycket mer kanske.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Jag är lite besviken på min xbox som precis dött efter mer än två års trogen tjänst..

Permalänk

Haft en massa motgångar i december. =/

Trodde att det skulle räcka att tjejen försvann, tydligen inte. En 150gb Vraptor, en 750gb intern och sist men inte minst en 1TB extern backup disk har dött, de två sista inom loppet av en timma i morse. ^^

De två sista kan nog förklaras med att jag lånat hem en jävlig grym audiovector sub för test. =/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Jag tror hon har lyckats hitta en pojkvän nu så blir nog inte så mycket mer kanske.

Oj, det gick snabbt

Jag extremignorerade henne nu under julen till förmån för bättre behövande, men hon kom tillbaka igår. Underbart att höra "jag tycker verkligen inte om dig, jag är bara här för din kropp"

Visa signatur