Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McIntosh
Codemasters Pack!!!

Betalar ca: 780kr
värde ca: 2600kr

Och vilka spel man får!!

Ja precis, vilken blåsning. Så många fantastiska lir dom har förstört...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
Ja precis, vilken blåsning. Så många fantastiska lir dom har förstört...

Äh, några spel är bra. Tex DiRT 2

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Oja, men CM har förstört så många fantastiska spel serier så jag stödjer inte dom ett piss.

Permalänk
Medlem

blev ju köp-tokig nu! god jul! Glömde bort att lägga till vilka spel jag köpte: Det blev Stalker och GTA4!

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

Mirror's Edge 2,99 EUR
Torchlight 6,39 EUR
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky (EU) 3,99 EUR
Eidos Collector Pack 36,79 EUR

Eidos visad sig innehålla en del spel jag inte har: Batman AA, Deus Ex, Hitman, några Tombraider titlar och shellshock 2.

shellshock2 har jag hört en del gilla men det har extremt lågt metacore. Någon som har spelat det? Är det rent skräp?

Visa signatur

Bänktester är i värsta fall som foton utan blixt i ett mörkt rum. Väggarna blir svarta. Med fantastisk repeterbarhet.
Q9450@3,6, Asus P5E deluxe (x48), True Rev. C PP
Hd5870@1052/1331
Silverstone Fortess II, Corsair HX750

Permalänk
Medlem

Blev GTA4, Killing Floor och Eidos Collector Pack
62,47€ = 641kr

Som hittat. Farsan blev glad med. Han ville köpa Battlestations: Pacific förra vecka, för 400kr i butik.

Permalänk
Medlem

Riktigt nice rea!

För min del blev det
Freedom Force: Freedom Pack
Time Gentlemen, Please! and Ben There, Dan That! Double Pack
Puzzle Indie Pack
Foreign Legion: Buckets of Blood
LucasArts Adventure Pack
Star Wars Jedi Knight Collection
AudioSurf
Oddworld Pack
id Super Pack
Indigo Prophecy
Action Indie Pack
Shadowgrounds Pack
Audiosurf
Rainbow Six 3: Gold
Beyond Good and Evil

Runt 700-800 kr för rubbet

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Jag har inte handlat något än med det kommer, hittade lite buggar medans jag kikade på total war packsen; http://store.steampowered.com/sub/1350/ http://store.steampowered.com/sub/463/ http://store.steampowered.com/sub/563/
Alla dom kostar mer i en pack så ni vet

Permalänk

Denna rean är sjukt soft iaf!
För mig blev det GTA IV för 7.49 EU och Frontlines Fuel of War för 4.99 EU.
Så det får räcka för mig änna :D.

Permalänk

Kommer det vara något problem att få igång de riktigt gamla spelen i "Star Wars Jedi Knight Collection" eller är de kompatibla med Windows 7?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nandai
Kommer det vara något problem att få igång de riktigt gamla spelen i "Star Wars Jedi Knight Collection" eller är de kompatibla med Windows 7?

Jag ville inte verka ohjälpsam, men google brukar funka extremt bra när man ska kolla ev. inkompatibilitetsproblem. Jag hade gärna hjälpt dig kolla, men kanske inte såhär på julafton! God jul!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av widL
Jag ville inte verka ohjälpsam, men google brukar funka extremt bra när man ska kolla ev. inkompatibilitetsproblem. Jag hade gärna hjälpt dig kolla, men kanske inte såhär på julafton! God jul!

Ingen fara, jag hade kollat innan och det verkar vara lite si och så med kompatibiliteten, därför undrade jag om någon här fått igång alla spelen under Windows 7.

God Jul du med

Permalänk
Medlem

Det blev en del där ja...

Tidigare har jag köpt Fallout 3 - GOTY Edition och Star Wars - The Force Unleashed så igår blev det:

Splinter Cell: Double Agent
Titan Quest + Expansion
Tomb Raider: Legend
Tomb Raider: Underworld
The Witcher: Enhanced Edition
GTA4

Tyckte det var rätt okej för nånstans runt 500 spänn

Jävligt bra att de sänker priserna lite. Nu kanske folk fattar att vi spelare inte har nånting emot att betala för oss om bara priserna är bra och det finns vettiga sätt att få hem spelen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nandai
Ingen fara, jag hade kollat innan och det verkar vara lite si och så med kompatibiliteten, därför undrade jag om någon här fått igång alla spelen under Windows 7.

God Jul du med

Alla spelen funkar under windows 7, finns även en tråd här på swec som jag startade om jag inte minns fel med lite tips bland annat.

God Jul, MVH /Henrik

Edit: Köpte stalker själv, var riktigt sugen på en massa fler spel, men känner jag mig själv så kommer jag aldrig spela dom.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karate Taco
id Super Pack

Halva priset minsann.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Köpte gta iv på den här rean

Hur är GTA4 till PC jämfört med till 360? Är lite sugen på det.

Har för övrigt köpt Stalker. Tycker det är ett mysigt spel, även om jag inte hann spela klart det. Den här gången ska jag dock göra det, och sen ge mig på Clear Sky.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Hur är GTA4 till PC jämfört med till 360? Är lite sugen på det.

Har för övrigt köpt Stalker. Tycker det är ett mysigt spel, även om jag inte hann spela klart det. Den här gången ska jag dock göra det, och sen ge mig på Clear Sky.

GTA på PC
Snyggare grafiskt, grafiska mods (som t.ex visualiv, better city textures 4,5gb!) modda in bilar som t.ex Audi R8 mm.

GTA på konsol
1024x600, medium på allt (källa = gtaforum.com confirmed by rockstar i FAQ)

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Jag har inte köpt något än. Har någon något tips?
Btw jag har redan alla på special deals for today förutom op flashpoint och Defense Grid
Hur länge är det julerbjudande?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoBb3
Jag har inte köpt något än. Har någon något tips?
Btw jag har redan alla på special deals for today förutom op flashpoint och Defense Grid
Hur länge är det julerbjudande?

Står ju där på första sidan, 3jan.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoBb3
Btw jag har redan alla på special deals for today förutom op flashpoint och Defense Grid
Hur länge är det julerbjudande?

Missade du den stora klockan (3,5 timmar kvar)?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
GTA på PC
Snyggare grafiskt, grafiska mods (som t.ex visualiv, better city textures 4,5gb!) modda in bilar som t.ex Audi R8 mm.

GTA på konsol
1024x600, medium på allt (källa = gtaforum.com confirmed by rockstar i FAQ)

Tack Mupp3n!

Får göra ett inköp då=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Står ju där på första sidan, 3jan.

Hur kunde jag missa det tack

Citat:

Missade du den stora klockan (3,5 timmar kvar)?

Nej.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

köpte precis STALKER och GTA IV 9.48e

Visa signatur

Q8200@ 3ghz - gtx 260@ 676/1178/1386 - corsair 4gb 800mhz - GA DS3L - corsair 550w

Permalänk

stalker, beyond good and evil och indigo prophecy

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem

GTA IV slog jag till på och nu såg jag att ID superpack var nersatt, woh!

Permalänk
Avstängd

Haha, Asgarv åt dom som köpte ID Superpack för 69 innan XD
23 nu!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Haha, Asgarv åt dom som köpte ID Superpack för 69 innan XD
23 nu!

Det var dock lite lömskt att först sänka priset med 50% och nu ännu mera.

Permalänk
Medlem

blev gta iv för mig

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Köpte:
GTA 4
Braid
Mirror's Edge
Trine
Defence Grid: The Awakening

Älska steam. Hoppas att Arma II och Batman sänks nu

Permalänk
Medlem

Serious Sam HD blev det idag. Polaren köpte det för några veckor sen, så det passade bra

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J