Permalänk
Medlem

Ingen som kan tipsa om det finns något billigt towerdefence spel på steam som är lite mer välutvecklat än de som är gratis flashbaserade på Internet?

/Mvh André

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrBoysen
Ingen som kan tipsa om det finns något billigt towerdefence spel på steam som är lite mer välutvecklat än de som är gratis flashbaserade på Internet?

/Mvh André

Defense Grid? http://store.steampowered.com/app/18500/

Var ett par euro billigare för någon dag sedan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrBoysen
Ingen som kan tipsa om det finns något billigt towerdefence spel på steam som är lite mer välutvecklat än de som är gratis flashbaserade på Internet?

/Mvh André

Defense grid (http://store.steampowered.com/app/18500/) är det enda jag känner till nu, köpte det när de hade julerbjudande på det häromdagen. Jag kan ju inte direkt påstå att jag är jättefacinerad över det, dock är jag inget enormt fan av den typen av spel, men det kanske kan vara nåt att spana in. Finns även en demo med om man vill testa innan man köper.

Visa signatur

Dator: [i5 750 @ 3.6 GHz] [Asus P7P55D Pro] [2x2 GB Corsair Dominator] [Evga GTX 460 SC SLI] [WD Caviar Black 640 GB + 2.5 TB Lagring] [Corsair TX750W] [Corsair Obsidian 800D] [3x Benq 2420HDBE]
Vattenkylning: [EK Supreme HF] [2x EK VGA Supreme HF] [EK DCP 4.0] [EK 250ml Res] [XSPC RX360]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Defense Grid? http://store.steampowered.com/app/18500/

Var ett par euro billigare för någon dag sedan.

aa såg det nu, det kostade bara typ 2.2Euro, så får bli att vänta :'(

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Rätt uppenbart hur det ligger till.

Jo, spelet är värt 199kr.

Vad berör detta dig för den delen?

Här har vi en blivande gumma/gubbe som kommer gå före i lidl kön, sitta i sin lägenhet och titta ut ur sitt fönster och anteckna all misstänksam verksamhet.

ont
Är det mycket aktivitet online på gta iv, eller är det rätt dött?

mvh

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Är Torchlight något att ha ? och hittar ni några bra deals på fps spel ?

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Är det mycket aktivitet online på gta iv, eller är det rätt dött?

mvh

Nu har jag inte lirat online på 3-5 månader, men redan då var det på snudd dött.

Det spelet skulle kunna ha varit ett av de roligaste multiplayer spelen, men Rockstar sket totalt i att stoppa buggar och cheaters, så det är lite free for all med fusk varav att många har slutat spela.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrBoysen
aa såg det nu, det kostade bara typ 2.2Euro, så får bli att vänta :'(

Spelet brukar få sänkt pris lite då och då så fler tillfällen kommer ju.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Här har vi en blivande gumma/gubbe som kommer gå före i lidl kön, sitta i sin lägenhet och titta ut ur sitt fönster och anteckna all misstänksam verksamhet.

ont
Är det mycket aktivitet online på gta iv, eller är det rätt dött?

mvh

Hjälp!

Jag tog en titt i spelet nu och det var en del liv i MP faktiskt.

Xbox 360-utgåvan stämmer bra in med vad Allexz beskriver, senast jag försökte spela online hittade jag typ tre personer. Detta var för en månad sedan ca.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pbpunk
Är Torchlight något att ha ? och hittar ni några bra deals på fps spel ?

Torchlight är ett ganska trevligt dungeon crawler spel. För det priset som det har nu ett tag till så anser jag helt klart att det är värt det. (Kan påpekas att det bara är single player)

Permalänk
Medlem

okej tack för svaret

Permalänk
Medlem

Okej, tror jag skippar det då. Tack för hjälpen iaf.

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Unreal deal pack!!!

ca 13euro!

Totally worth it!

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk
Medlem

Så jävla torsk att man har 9,95 euro exakt att spendera så kostar typ allt 9,99. RARGH!

Permalänk
Medlem

Helvede! Glömde köpa Torchlight..

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem

Dom har uppdaterat nu, det enda som verkar någorlunda värt är väl Dead Space för 74kr(6,79E). Slå till om ni vill!

http://store.steampowered.com/

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fisk1lol
Dom har uppdaterat nu, det enda som verkar någorlunda värt är väl Dead Space för 74kr(6,79E). Slå till om ni vill!

http://store.steampowered.com/

Zombie Driver är rätt kul med. Rätt kort spel och lite väl lätta achievements men klart värt 2,24€, speciellt om man hör till Carmageddon-generationen.

Permalänk
Medlem

Är Day of Defeat-spelen populära fortfarande? Source eller "vanilla"?

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem

Ska nog köpa day of defeat source och dead space nu

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Någon som vet nån sida där alla steam erbjudanden som kommer var dag är utskrivna så man vet vad som kommer?

Permalänk
Medlem

hittar inget intressant alls faktiskt =&

Defence grid är det ända jag inskaffat änsålänge.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
hittar inget intressant alls faktiskt =&

Defence grid är det ända jag inskaffat änsålänge.

Defence grid Vill jag med ha

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem

faan kan inte bestämma mej, Antingen Dead space, vilket verkar intressant, eller Hearts of iron som också verkar intressant

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrBoysen
Defence grid Vill jag med ha

Köp! Helt klart värt pengarna om man gillar defence spel

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Köp! Helt klart värt pengarna om man gillar defence spel

aa det kostade ju typ 2Euro innan, men nu e det back to "dyrt" igen. Känns så dumt att köpa det nu

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem

Idag fick det bli Oddworld Pack för 2,49 € Dvs Oddworld: Abe's Oddysee
och Oddworld: Abe's Exoddus

Rejält med nostalgi för lite pengar

Edit: "games under 5€" kategorin är rolig att bläddra i Men kan bli dyrt om man bläddrar för länge.

Permalänk
Medlem

Unreal Deal, World of Goo, STALKER:Clear Sky, Zombie Driver och Foreign Legion:Buckets of blood blev det för ca 300. Inte fy skam det!:D

Permalänk
Medlem

Ingen speciellt roliga deals nu, skönt, annars sugs ja bara me o köper nått Känns redan rätt skönt me Red Faction Guerrilla, GTA 4 och Stalker för 220kr istället för typ 900kr

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

Fick bli dead space och zombie driver... hur man nu ska hinna spela igenom alla spel man införkaffat sig vet jag inte. Får se om det blir ytterligare inköp imorrn

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
faan kan inte bestämma mej, Antingen Dead space, vilket verkar intressant, eller Hearts of iron som också verkar intressant

Dead Space hittar man ju redan billigt ute i vanliga spelbutiker, så det kanske inte är så värt om du har begränsat med pengar.

Själv funtar jag på Zombie Driver, men lite trist att det inte har nån multiplayer bara, hade vart ett perfekt spel för det. Blir nog att köpa ändå, 25 spänn är inte så mycket att orda om.

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

Inga riktigt intressanta idag imo, lika bra det kanske annars slösar man alla pengar man har

Slog iaf till på GTA4 & Torchlight när dom va billiga.