Permalänk
Medlem

du har exakt samma musmatta och mus som mig xD

Visa signatur

Citera för svar!|Fraktfritt hos INET|Min hemsida
Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare
Nikon D7000|Nikon 60mm macro|Nikon 18-70|Nikon 55-300|Nikon 10.5 Fisheye

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CALLEPERFECT:

vart tåg nätagget vägen?

sitter kvar i mitt 850d orkade inte skruva ut det och krångla då det andra redan satt i m-atx chassit

Skrivet av phroggyy:

du har exakt samma musmatta och mus som mig xD

ms 3.0 är bra grejjer har hängt med i många år mkt nöjd med musmattan med dock lite stor

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CALLEPERFECT:

vart tåg nätagget vägen?

tåget antar jag tog det haha

OT: Nice dator i allfall

Permalänk
Medlem

Hej, kan INTE se vad det står vad du har för temp, kan du skriva det hära? är Väldigt intreserad ) MVH Simon

Permalänk
Avstängd
Skrivet av simme300:

Hej, kan INTE se vad det står vad du har för temp, kan du skriva det hära? är Väldigt intreserad ) MVH Simon

om du klickar på bilderna så får du upp större bilder Mvh

Permalänk

Najs ska själv beställa ett sådant chassi ganska snart och var fick du tag på bakgrundsbilden?

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av The Decimater66:

Najs ska själv beställa ett sådant chassi ganska snart och var fick du tag på bakgrundsbilden?

de e nice har dock skrotat sandybrigde ringgen nu haha är win 7 orginal den andra bilden är pga felande pci port.