Permalänk
Medlem

Har inte använt nån musmatta sen jag upptäckte att det var bättre glid direkt på bordet för c:a 5 år sen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ralle
svart ikea med gelékudde för handleden.

å fy, jag hatar musmattor med kuddar, dom försämrar prestaionen i cs som bara den ju... själv har jag nån konstig, helt okänd, DIGIT-matta.

Visa signatur

Jag är inte lika stark som Arnold, inte lika snygg som Mel Gibson, inte lika sexig som Brad Pitt men jag slickar som Lassie
"Vet du, det vore enklare om du bara sa "jag vill bli bannad" så slipper jag sitta och gissa.." - Aphex

Permalänk
Medlem

en musmatta ska vara använd! SLITEN ful äklig och i tyg.. så e det bara

Visa signatur

Dator = Ja

Permalänk
Medlem

Logitech Mx500 + Func 1030 + xpdata gibgliders. Typ bra precision i spel, ändå suger jag ;o)

Permalänk
Medlem

Jag har min glowpad med dimmad yta på för att fungera med optiksa möss.

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk

/me har också en flexibel skärbrädafrån classes på klistrad på en gammal tjock redig å fin mus matta från typ 96
Musen glider väldigt bra det är ju bra för jag är så svag å klen att jag orkar inte flyta den för att peka på skärmen annars
Men den är bra bätre än min föra.

Permalänk

Jag har testat flera mattor men har kommit fram
att den bästa musmattan är IKEA:s blåa matta för
5 kr

Visa signatur

-= Mr Frag =-

Permalänk

Ratpadz!!

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk
Medlem

skumgummi-/plastmatta med en stor Ferrari-logga på röd bakgrund

Permalänk
Medlem

jag har en egengjord ratpadz...
de tillverkar det materialet på hennes jag så jag kör med den.. glider skitbra!

ska nog forma en lite finare med..

Permalänk

Everglide Giganta med Q3 Logga på.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Ratpadz... får dock en/flera everglide mattor snart då man e sponsrad av dom

Permalänk
Medlem

Har en musmatta från TEKTRONIX, min mouseman wheel optical glider j*vligt bra på den.

EDIT: stavfel

Permalänk
Medlem

Biltema såklart!
asskön

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det jag som är blind eller finns inte Ratpadz?

Visa signatur

Var snälla mot varandra och snåla inte på nätaggregatet.

Permalänk
Medlem

hmm, har nu köpt en sådan där flexi skärbräda från classe. Men den funkar inte med min optiska intellimouse 3.0. Händer ingen när jag drar musen på den glatta ytan och hackar bara lite på den "räfflade" ytan. finns det något knep för att få den att funka typ spreja kanske eller så har jag ju en ny skärbräda till köket

Har för mig att det var någon som hade flexi och en 3.0a men skriv om ni har en optisk mus och den funkar.

Visa signatur

hmmmpffff

Permalänk
Medlem

Har en hemmagjord i 5mm plexi, blästrad med glasbläster. FUnkar utmärkt tillsammans även med min trådlösa optiska mus. Har dock planer på att lacka ovansidan i mattsvart, och installera ett par dioder på undersidan, så får man en skön glowpad...=)

Permalänk
Medlem
Permalänk

Everglide Giganta med SweClockers tryck

Permalänk
Medlem

alla ni med fUnc vad är det för yta/material i dem??? jag får en sådan i julklapp av farmoret så jag undrar...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Har en plexiskiva ca. 30x35cm med metallaktigt laminat limmat på ytan, noll friktion ungefär

Permalänk

Silicon Graphics

Visa signatur

And on the seventh day, god stepped back and said: "There is my creation, perfect in every way... oh, dammit I left pot all over the place. Now they'll think I want them to smoke it... Now I have to create republicans." - Bill Hicks

Permalänk
Gäst

Haha. Tror verkligen folk att det gör stor skillnad på mus/musmatta i spel?

I ren protest mot att röra armen kör jag med trackball.

Permalänk
Medlem

Jag har en hemmagjord 30x35 glowpad i 1cm plexiglas.. Tyvärr måste man ju ha tyg på skiten :/

Visa signatur

l 2.4GHz l 512Mb DDR l ASUS 9280/TD 128Mb |
| IBM R40 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av empo
Haha. Tror verkligen folk att det gör stor skillnad på mus/musmatta i spel?

I ren protest mot att röra armen kör jag med trackball.

Tycker det gör en jävla skillnad, men det är min åsikt

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem

Har ingen...

Visa signatur

MalZon: ASUS G771JM - i7 4710HQ - 16Gb DDR3 - GTX860M - 128Gb SSD + 1Tb - 17,3"
GARAGE: ASUS P5Q PRO - C2Q Q9650 - 8Gb DDR2PC8500 - 8800 GTS - 256Gb SSD - 22"
MAP: Dell E6410 - i5 M460 - 4Gb - nVidia 3100M - 320Gb SATA - 14,1"

Permalänk
Medlem

hemmagjord
plexiglas med tyg från en "ikea"musmatta och jäklas villket glid det är jag kan nästan blåsa den över mattan

Permalänk
Medlem

ha de ska vara FUNC

Visa signatur

Lev eller dö! kan du inte dö ring manpower de har resurser inom alla områden!

Permalänk
Proffsmoddare

Helt vansinnigt att Q-pad inte finns med i valen!!! Den spöar ALLT! jag lovar en gång qpad alltid qpad. Jag har testat både Func och everglide och båda dessa är rent skräp om man jämför med Qpaden.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR