windows-filer expamnderas fasnar på 0%

Permalänk
Medlem

windows-filer expamnderas fasnar på 0%

Tjenna jag försöker installera windows 7 på en dator, men jag fasnar på windows-filer expanderas.
Någon som stött på det här innan eller någon som kan ha en lösning tack!

Permalänk

Kan vara att skivan är repig eller något liknande?

Permalänk
Medlem

skivan är okej. så det är icke problemet

Permalänk
Medlem

Vänta bara.

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk

Vad har du för moderkort?

En kompis hade ett problem med sitt gigabyte-moderkort så att om han inte stängde av usb-nånting i bios så funkade det inte. Fast då fastnade det på 64% (eller nåt sådant).

Permalänk
Medlem
Skrivet av yanke:

Tjenna jag försöker installera windows 7 på en dator, men jag fasnar på windows-filer expanderas.
Någon som stött på det här innan eller någon som kan ha en lösning tack!

Hade samma problem, provade tre olika skivor men fick det inte att fungera. Drog ur tre av mina fyra minnesstickor o installationen kunde genomföras efter det! Har installerat det en gång efter det, och funkade då heller inte med alla stickorna i (16gb), men med en sticka funkade det återigen!

Prova, hoppas det funkar för dig också!

MVH

Visa signatur

- MSI P67A-GD55 REV B3 | Intel i7 2600K | 4096mb*4 /VENGEANCE | MSI GeForce GTX 580 1536MB Lightning | Intel SSD 320 120GB | Corsair HX 850W | Thermaltake Level 10 GT -