Permalänk
Medlem
Skrivet av Anerhell:

Kan det vara så att den är defekt?,

Jobbigt att det blev så

tro inte de alla pixlar funkar bara de att men liksom ser mellan alla pixlar på normalt avstånd om jag kolla på skärmen en meter längre bort syns det inte verkar vara en budget skärm på datorn tyvär, riktigt synd då den är jätte snygg och tyst

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Alfsvåg:

tro inte de alla pixlar funkar bara de att men liksom ser mellan alla pixlar på normalt avstånd om jag kolla på skärmen en meter längre bort syns det inte verkar vara en budget skärm på datorn tyvär, riktigt synd då den är jätte snygg och tyst

Suck, vad förväntar du dig av en såpass billig dator ?
Finns ju en anledning till att den har relativt fina specifikationer med bland annat helt ok prolle.
Sen borde du ta en titt på en surfplatta, bland annat Eeepad transformer har bra skärm, tangentbord och är riktigt kvick.
Dessutom uppdateras den med 4.0 i framtiden

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Suck, vad förväntar du dig av en såpass billig dator ?
Finns ju en anledning till att den har relativt fina specifikationer med bland annat helt ok prolle.
Sen borde du ta en titt på en surfplatta, bland annat Eeepad transformer har bra skärm, tangentbord och är riktigt kvick.
Dessutom uppdateras den med 4.0 i framtiden

jo men grejen är ju att det ska gå att spela lite spel som mw2 iaf, men nu väntar jag till mellandagsrean och köper en laptop för 5k då kan jag kanske få tag på en med 540m som är prissänkt så man för en bättre kvalite på skärmen...