Orkar inte med BF3 längre....

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGamerGhost:

Är det bara jag som alldrig har haft problem med bf3?

Då är vi två

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Med tanke på det kan vara 120k spelare online på kvällar så borde det vara väldigt många som kan spela spelet

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk

Kan nån tala om vad ajg gör fel, jag kan tömma ettt magg i nån, inte en skråma jag är död.
jag skjuter med ett raketgevär jag dör hur fan är det möjligt?
jag vill också vara osårbar men hur kul är det då?
näe jävla fusk nissar

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

Kan nån tala om vad ajg gör fel, jag kan tömma ettt magg i nån, inte en skråma jag är död.
näe jävla fusk nissar

Det röda siktet ska vara på gubben när du skjuter

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Audeze Maxwell Headset | Corsair MM350 Extended Musmatta | Final Mouse UltralightX | Steelseries Apex pro Tangentbord

Permalänk
Skrivet av Legopappa:

näe jävla fusk nissar

Välj servers med bra ping, dvs. i norden eller västeuropa. Funkar inte det får du väl helt enkelt bita ihop och öva din aim

Visa signatur

ASUS P67 Sabertooth | I5 2500K | ASUS GTX560Ti DirectCuII | 2x4GB Corsair Vengeance 1600 Mhz | Corsair RM650w | FD R4 | WD Black 500GB | Mionix Naos 5k | Qpad mk-50 | logitech G35
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Computerguy:

Då är vi två

Skickades från m.sweclockers.com

Tre

Visa signatur

----------------------------------------------
Game on!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dacharls:

Fyra! =o)

Permalänk
Medlem
Skrivet av WivouZan:

Fyra! =o)

Fem!

Visa signatur

[CPU: Intel i5 13600KF] - [Moderkort: Asus TUF Z790] - [Minnen: Corsair Vengeance 2x16 5600MHz] - [GPU: Asus GeForce TUF 4070 Ti] [SSD: Samsung EVO 960 250GB, Samsung 850 500GB] - [Skärm: Msi 27" MAG274QRF-QD] - [Övrigt: Sennheiser HD650, Schiit Modi 2, Schiit Magni 3, Logitech G Pro, Ducky One 2 SF]

Permalänk
Skrivet av KentBrack:

6!

Permalänk
Hedersmedlem

Alla som skriver som de tre ovanstående "skribenterna" får en varning. Skriv något vettigt, eller skriv inte alls.

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Avstängd

Vad tänkte dice egentligen?

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Skrivet av schitzo:

http://i.imgur.com/vMPjx.jpg

Vad menar du?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikles90:

Bf3 crashar för det mesta när du inte har tillräckligt bra dator, that's it.... köp bättre dator eller spela nåt mindre krävande grinolle!

nja... kolla min sign, det funkar som en dröm

Kan ju också sälla mig till skaran av oerhört nöjda bf spelare, men då har jag ju iofs inte ens startat singleplayer... köpte bf enbart för mp, jag och 5 polare till, RIKTIGT KUL att spela i samma squad, sitta i samma fordon/helikoptrar och prata via voicecom, helt underbart faktiskt (alla kompisar flyter också på... en hade problem med disconnects fram till 2 dagar sedan men då confade jag om hans router så funkar det utan problem, tidigare var det random drop-outs)

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av blue eyed devil:

Vad menar du?

Spelet ser ju faktiskt BRA ut utan colorgrading och lensflare (solen)
Och spelet ser rent ut, man har bra sikt.

Visa signatur

MOBO:

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Spelet ser ju faktiskt BRA ut utan colorgrading och lensflare (solen)
Och spelet ser rent ut, man har bra sikt.

Håller med! Om man jämför första och sista ser den sista rent förjävlig ut haha. Men man ska tydligen inte kunna se sina fiender i bf3 om man inte sitter med ögonen klistrad mot skärmen...

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Reavah:

Håller med! Om man jämför första och sista ser den sista rent förjävlig ut haha. Men man ska tydligen inte kunna se sina fiender i bf3 om man inte sitter med ögonen klistrad mot skärmen...

verklighetstroget är spelet men visste inte att du kunde bli blänndad av solen i riktiga livet och fortfarande se hur bra som helst

Visa signatur

CASE CaseLabs SMA8-A + CaseLabs Nova X2M CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 7950X3D @5.7GHz GPUs RTX 3090 FE + RTX 3080 FE RAM 2x32GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x32GB 6000MHz CL30 Dominator Titanium PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD Corsair Force MP700 Pro M.2 NVMe 2.0 Gen 5 2TB, 2x Samsung 990 Pro 2TB M.2 Headphones Audeze Maxwell + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard ASUS ROG Crosshair X670E Hero + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

http://i.imgur.com/vMPjx.jpg

WTF DEN SÅG JU SKITBRA UT INNAN DEN SISTA SCENEN ! Finns det något sätt att göra så att färgen blir tillbaka innan final color grading?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 RAM: G.Skill Flare X5 64GB DDR5 6000MHz CL30 Mobo: MSI Tomahawk X670E PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial T500 4TB, Crucial P5 Plus 2TB, MX500 2TB x2 Chassi: Fractal Design North OS: Windows 11 Education 64-bit

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tvelander:

verklighetstroget är spelet men visste inte att du kunde bli blänndad av solen i riktiga livet och fortfarande se hur bra som helst

I verkligheten blir du endast bländad om du stirrar rakt emot solen. Sedan blir inte omgivningen nästan svart för att man tittar emot den.
Heller får du inte runda fläckar i ögonen, eller en massa överdriven glare!

Och en sommar IRL är inte särskilt blå på marken heller.
En grej som jag verkligen stör mig på i BF3 är färgpaletten, alla byggnader verkar lida av samma inspiration: VITT.

Visa signatur

MOBO:

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Det kan du inte, jag har testat :). Men jag förstår inte vad det har med saken att göra?

Permalänk
Avstängd

lol använder EA bottar nu?

http://i.imgur.com/ho3V2.png

Visa signatur

MOBO:

Permalänk
Medlem

Jag håller faktiskt på att brinna över att dom har en fobi mot att sätta ut stegar och trappor så man kan döda alla fittor som sitter i höga hus och skjuter. Man måswte antingen lägga en beacon bredvid eller hoppa ut ur ett flygfordon istället för att bara traska upp dit och "kill every mother fucker".

Permalänk
Medlem
Skrivet av redruM:

Ja CoD passar nog dig utmärkt. Stabilare och mindre lull lull.

Du får ÄVEN: Inga krångliga fordon, snipers som kan göra 720 HS!, mer clean grafik i en mer "beprövad" grafikmotor samt en härlig community!

haha Klockren!

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Skrivet av schitzo:

Jag hör inte ett enda jetplan komma förräns dom är inom ca 50m. Flyger de 20 meter över marken så låter de heller inte särskilt högt, vilket de bör göra. Alltså överrösta allt annat. (Speciellt när man är på baksidan av motorerna) Och helikoptrar låter så klena och väldigt dovt på distans när man bör höra rotorn flappa.
Ekar inte alls på bra i Metro.
Spelar inte Call of Duty. Tänker inte göra det och har inte heller gjort det sedan 4.

Haha. Kopplar jag in mitt gamla Fatal1ty skit headset så hör jag ett kort reverb.. VÄLDIGT kort. Sedan är det väldigt lågt. Fast iofs så studsar inte ljud i spelet.

Men om spelet suger något så förbannat, vad gör du då här?! Jag förstår mig inte på logiken! Om man inte gillar något, så gör man väl allt för att undvika det? Du håller på och gnäller och far över petitesser, som ingen bryr sig om förutom du! "Oj, staketen 'exploderar' när man skjuter på dem! Det gör dem inte in Crysis 2!! boohoohoohoo" Gå och spela Crysis 2 då! Så enkelt är det... Dessa petitesser som bara du irriterar dig över är patetiskt...

Det är ju uppenbart att du inte gillar spelet och det är uppenbart att du har något komplex där du måste säga vad du tycker, för att det du har att säga är så viktigt... Dra. Varför ödsla energi på saker som man inte gillar? Bara en galning gör det!

Gå nu och skjut på plank i Crysis 2...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Prison-Mike:

Gå nu och skjut på plank i Crysis 2...

Att läsa är nog inte din starka sida.

Visa signatur

MOBO:

Permalänk
Skrivet av schitzo:

Att läsa är nog inte din starka sida.

What? Excuse me, what? Du har gjort så många inlägg, så jag tog någon slumpmässig... Du vet ju att jag har rätt..

Permalänk
Medlem

Själv bojkottade man BF3 efter första veckan. Konsollifierat skit är var det är, men det värsta var att DICE gick ut och sa att dom skulle fokusera på PC...

Forever BF2

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejhej231:

Haha, ska jag vara ärlig... Ljudet i BF3 suger.

Jag måste få lägga mig i här. Spelade en timme hos polarn häromveckan och jag ska då säga att BF3 har det sjukaste ljudet jag hört! Jag har spelat många spel och har tränat upp hörseln ordentligt efter tre års musikstudier, det är sanslöst vilken panorering, vilket djup, allt är insane bra i BF3!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Avstängd
Skrivet av schitzo:

tackar för länken
där ser man vad som förstör färgerna
color grading kunde dom skippa på ALLA banor!

LYSSNA NU DICE OCH FIXA EN PATCH UTAN COLOR GRADING!
folk fryser ju ihjäl på banorna nu när dom är så blåaktiga

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av runicgol:

WTF DEN SÅG JU SKITBRA UT INNAN DEN SISTA SCENEN WTF? Finns det något sätt att göra så att färgen blir tillbaka innan final color grading?

det finns säkert nåt kommando som stänger av color grading.
om det nu är ett filter och inte inlagt i varje textur då är det svårare.

dags att börja leta efter ett sätt att stänga av skiten.
posta här om ni hittar nåt!
jag kör hellre med färgerna från den näst sista bilden

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Orka Ea överhuvud taget. Fick strul med kontot och kikade runt och försökte hitta mitt gammla EA konto. Tro fan att det var laddat med spel som jag inte ens visste om att jag köpt.. Har inte ens spelat Medal of honor ^^

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5