Tradera.se.. köpa SJ biljetter

Permalänk
Medlem

Tradera.se.. köpa SJ biljetter

Hejsan visste vart jag skulle lägga upp denna, men jag hoppas att det är i rätt sektion.

Jag tänkte åka till från Göteborg C till Södertälje Syd, genom att köpa en biljett från SJ hos tradera.se

Min fråga är kommer jag att få stiga av när jag väl är framme i Södertälje eftersom det står "Södertälje Syd Ingen påstigning".

Permalänk

varför från tradera?

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av naxster:

Hejsan visste vart jag skulle lägga upp denna, men jag hoppas att det är i rätt sektion.

Jag tänkte åka till från Göteborg C till Södertälje Syd, genom att köpa en biljett från SJ hos tradera.se

Min fråga är kommer jag att få stiga av när jag väl är framme i Södertälje eftersom det står "Södertälje Syd Ingen påstigning".

Japp, man får inte hoppa på tåget där, men man får hoppa av.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Skrivet av Itchy Trojan:

varför från tradera?

Är det verkligen så svårt att gissa?

Permalänk
Medlem

Tack för svaret kinekin

Permalänk
Medlem

förra chefen gjorde bra kap.

Sthlm - göteborg allt mellan 1kr till 100kr biljetten.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Tradera biljetterna kan verkligen vara bra skit!

Det har inte varit några problem att hoppa av i Södertälje de gånger jag åker.

Permalänk
Medlem

Biljetter via Tradera är riktigt fint, en bekant har släkt i gävle, och åker Sthlm-Gävle rätt ofta, så länge man inte vill ha avgångar som många vill åka, dvs fredag eftermiddag och söndag kväll, så åkte hon ofta resan för 10-20kr..

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Vad menar dom med t.ex Avgång mellan 15.00-20.59... menar dom att jag kan välja vilken tid jag vill mellan dessa tider?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Moderator
Moderator

http://www.sj.se/sj/jsp/polopoly.jsp?d=224&a=51518&l=sv

Du får en tid i det blocket, du får inte välja.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Discokungen
Skrivet av twit:

http://www.sj.se/sj/jsp/polopoly.jsp?d=224&a=51518&l=sv

Du får en tid i det blocket, du får inte välja.

Ja vadå, det är ju helt okej om man ser till hur billigt det brukar vara?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Flamso:

TS frågade hur just den delen fungerar...

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Discokungen
Skrivet av twit:

TS frågade hur just den delen fungerar...

Han sa inget om tid, bara om det gick att hoppa av i Södertälje Syd, och det verkar det ju uppenbarligen gå.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av naxster:

Vad menar dom med t.ex Avgång mellan 15.00-20.59... menar dom att jag kan välja vilken tid jag vill mellan dessa tider?

Skrivet av Flamso:

Han sa inget om tid, bara om det gick att hoppa av i Södertälje Syd, och det verkar det ju uppenbarligen gå.

Ja jösses.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Discokungen
Skrivet av twit:

Ja jösses.

Då är jag med, lite svårt att få sammanhang i det hela när citat fattas. Tack för infon.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld