Fixa ljud ENDAST från spotify och dyl och INGA andra applikationer.

Permalänk
Medlem

Fixa ljud ENDAST från spotify och dyl och INGA andra applikationer.

Går det på något sätt att stänga av allt ljud från alla applikationer samt windows med undantag från mediauppspelningsprogram?

T.ex. så att spel, webbläsare etc automatisk "mutas" av operativsystemet, utan att jag för varje enskilt program måste ställa in detta?

Tack på förhand
Mvh

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem

Volymkontroll > Mixer
höger på aktivitetsfältet

EDIT: Meddelandefältet heter det tydligen

Visa signatur

CPU: 4670k @ 4GHz | GPU: GTX760 2GB

Permalänk
Medlem

Det är inte svaret på din fråga exakt men jag kör airfoil på min PC. Då streamar jag ett valt program (spotify) till min stereo. Det går att streama till andra datorer också, inklusive din egen. Då kommer inget annat ljud i stereon åtminstonde.

Fritt fram för bättre förslag, brainstorma

Visa signatur

AMD 7800X3D | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16GB | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB 6000MHz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruuge:

Volymkontroll > Mixer
höger på aktivitetsfältet

EDIT: Meddelandefältet heter det tydligen

Jag tror det funkade precis som jag önskade

Skrivet av Oggelito:

Det är inte svaret på din fråga exakt men jag kör airfoil på min PC. Då streamar jag ett valt program (spotify) till min stereo. Det går att streama till andra datorer också, inklusive din egen. Då kommer inget annat ljud i stereon åtminstonde.

Fritt fram för bättre förslag, brainstorma

Jag tror detta är det jag behöver för vardagsrummet!

Tack för svaren!

Mvh
Allan

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini