Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Tråden för hörlursgalningar! Lurar, förstärkare, dacs, pads osv osv It´s all here!

Permalänk
Fyndjägare

Det ligger 2st Fiio K9 Pro (äldre AKM4499 versionen) på Blocket. 5700kr resp 6200kr.

FiiO K9PRO AMP/DAC https://www.blocket.se/annons/stockholm/fiio_k9pro_amp_dac/10...

Fiio k9 pro MQA - 2022 https://www.blocket.se/annons/stockholm/fiio_k9_pro_mqa_2022/...

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Ufffft. IMO fruktansvärd design på Sonyn. Helt androgyn och identitetslös.

Men det är ju 2022 och den får väl identifiera sig som vad den vill, givetvis.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elfsberg:

Ufffft. IMO fruktansvärd design på Sonyn. Helt androgyn och identitetslös.

Men det är ju 2022 och den får väl identifiera sig som vad den vill, givetvis.

Den hade gärna fått identifiera sig som en Focal

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elfsberg:

Helt androgyn och identitetslös.

Men det är ju 2022 och den får väl identifiera sig som vad den vill, givetvis.

Bara för att jag blev smått nyfiken, hur menar du att den är 'androgyn' och är den mer androgyn än föregångaren? Vad hade du föredragit, bröst och motorsågar?

Jag ifrågasätter eller kritiserar varken dig eller ditt uttalande här, jag är bara nyfiken om att 'connect the missing dots' som jag helt uppenbarligen missar.

Jag har vagt negativa intryck av dess design, men jag behöver nog se den på en män'ska innan jag bildar mig en riktig uppfattning.

Permalänk
Medlem

Ja, det var lite häftigare design på den förra. Helt klart mer manlig och häftig.

Det är väldigt runt och anonymt och fegt på denna.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elfsberg:

Ja, det var lite häftigare design på den förra. Helt klart mer manlig.

Det är väldigt runt och anonymt och fegt på denna.

I dunno... som jag ser det har väl alla hittills i XM-serien sett typ likadana ut, så man undrar vad som egentligen hänt under skalet
Nu verkar det ju hända nånting med designen åtminstone - även om det kanske ser lite slätstruket ut.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Elfsberg:

Ufffft. IMO fruktansvärd design på Sonyn. Helt androgyn och identitetslös.

Men det är ju 2022 och den får väl identifiera sig som vad den vill, givetvis.

Ja det är bra när man vågar lite, perfekt design på ett gamingheadset

Och det går ju även att köra trådlöst med stil, Razer rycker ut till alla smakfulla gamers räddning ;).

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

https://ultrasone.com/product/ultrasone-edition-8-classic/?la...

Ultrasone ed 8 är lite snyggare och mer eftertraktad av stöldligor

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Fyndjägare

Hifiman Ananda reas för 6490kr på Ljudmakarn. Gissar det inte är nya Ananda V2 Stealth som andra säljer för 7690kr.
Prisjakt har förstås börjat kladda ihop dom =(

https://www.ljudmakarn.se/produkt/hifiman-ananda
https://www.prisjakt.nu/product.php?p=4863312

Ananda V2 Stealth
https://www.hembioconsult.se/hifi-hemmabio-nyheter/hifiman-an...

https://www.hifiexperience.se/produkter/horlurar/horlurar-opp...

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Fyndjägare

Mer kul ute på annons. 8990kr för detta.
En Schiit Hel 2E kostar tex ca 2700-2800 att importera från USA.

Audeze LCD-GX + Schiit Hel 2E https://www.blocket.se/annons/stockholm/audeze_lcd_gx_schiit_...

Inte min annons

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Hej hörlursgalningar!

Någon som jämfört Hifiman Sundara med Dan Clark Audios Aeon Flow Open?

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Fyndjägare

1000kr för en SMSL SU-6 låter vettigt om man vill ha en billig DAC. Inte min annons.

HELT NY SMSL SU-6 DAC ES9038Q2M - D/A-omvandlare https://www.blocket.se/annons/stockholm/helt_ny_smsl_su_6_dac...

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Skrivet av Forestlander:

Enda jag ser är ett par airpods max fast sony

Permalänk
Avstängd

HE6se V2 (open-box)

In Mint Condition, with Full Accessories; This product is available in the EU countries, the US, and Canada.
Availability: In stock
Regular Price: $1,799.00
Special Price: $609.00
https://store.hifiman.com/index.php/he6se-v2.html

Nästan lite sugen, men en hel del pengar över HE400se som man redan äger. Verkar mäta frekvensmässigt ganska likt

Recension:
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/hi...

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av Kaleid:

HE6se V2 (open-box)

In Mint Condition, with Full Accessories; This product is available in the EU countries, the US, and Canada.
Availability: In stock
Regular Price: $1,799.00
Special Price: $609.00
https://store.hifiman.com/index.php/he6se-v2.html

Nästan lite sugen, men en hel del pengar över HE400se som man redan äger. Verkar mäta frekvensmässigt ganska likt

Recension:
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/hi...

Bra pris iom att den verkar skickas från EU.
Funderat på den jag med flertal gånger. Bör vara ett lyft från HE400se. Jag tror ASR testet är på HE6se V1, skiljer i frekvensgång, headband och förmodligen driver jämfört med HE6se v2.

Tror inte jag hört någon HE6 men föreställer mig att de spelar som äldre Hifiman (pre 560) med bra dynamik, klarhet, kontroll, instrumentseparation och punch istället för soundstage som Hifiman blivit bättre på med senare modeller. Så upplever jag mina HE-500 iallafall. Prioriterar man soundstage så är nog Hifimans ovalformade modeller riktningen man ska åt.

Andrew jämför dom här men den har du säkert sett

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Bra pris iom att den verkar skickas från EU.
Funderat på den jag med flertal gånger. Bör vara ett lyft från HE400se. Jag tror ASR testet är på HE6se V1, skiljer i frekvensgång, headband och förmodligen driver jämfört med HE6se v2.

Tror inte jag hört någon HE6 men föreställer mig att de spelar som äldre Hifiman (pre 560) med bra dynamik, klarhet, kontroll, instrumentseparation och punch istället för soundstage som Hifiman blivit bättre på med senare modeller. Så upplever jag mina HE-500 iallafall. Prioriterar man soundstage så är nog Hifimans ovalformade modeller riktningen man ska åt.

Andrew jämför dom här men den har du säkert sett
https://youtu.be/dxURjHl_mFA

HE6 är som HE500 men bättre på i princip varje punkt om jag minns mina jämförelser rätt (rätt länge sedan man kunde köra dem head-to-head i butik ). Funderat en hel del på HE6v2 m.t.p. priset men fått för mig att min stereoförstärkares taps inte är optimala att köra lurar från.

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av oatp1b1:

HE6 är som HE500 men bättre på i princip varje punkt om jag minns mina jämförelser rätt (rätt länge sedan man kunde köra dem head-to-head i butik ). Funderat en hel del på HE6v2 m.t.p. priset men fått för mig att min stereoförstärkares taps inte är optimala att köra lurar från.

Men varför ska du skriva så. Nu måste jag ju köpa!!!!!

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mumu55:

Bra pris iom att den verkar skickas från EU.
Funderat på den jag med flertal gånger. Bör vara ett lyft från HE400se. Jag tror ASR testet är på HE6se V1, skiljer i frekvensgång, headband och förmodligen driver jämfört med HE6se v2.

Tror inte jag hört någon HE6 men föreställer mig att de spelar som äldre Hifiman (pre 560) med bra dynamik, klarhet, kontroll, instrumentseparation och punch istället för soundstage som Hifiman blivit bättre på med senare modeller. Så upplever jag mina HE-500 iallafall. Prioriterar man soundstage så är nog Hifimans ovalformade modeller riktningen man ska åt.

Andrew jämför dom här men den har du säkert sett
https://youtu.be/dxURjHl_mFA

Läst någon jämförelse tidigare men svårt att veta vem som skriver och hur denne tolkar ljudet. Jag kan tycka att soundstage i hd400se är ibland märklig och lite onaturligt, men det fungerar bra att kika på film sena kvällar.
Sen så är det både tunga lurar och öppna så de är inte så kul att använda vid spelande, där passar mina slutna AKG bra mycket bättre.

Kommer skippa. Har lite många hörlurar ändå, och musik genom stereot är generellt mycket roligare upplevelse ändå.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Nu var det ett tag sen jag läste om dem, HE6 var väl lurar med väldigt låg känslighet och krävde massa effect för att få volym och punch ur? Är efterföljarna bättre på den fronten? Annars är det nog värt att fundera på vad man har för utrustning innan man köper

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Roger W:

Nu var det ett tag sen jag läste om dem, HE6 var väl lurar med väldigt låg känslighet och krävde massa effect för att få volym och punch ur? Är efterföljarna bättre på den fronten? Annars är det nog värt att fundera på vad man har för utrustning innan man köper

Ja, kräver en del...

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Annars är det nog värt att fundera på vad man har för utrustning innan man köper

Men om man köpt en hörlursförstärkare som inte pallar med en rätt normal lur så har man köpt skräp imo. Men du har rätt i sak, helt klart.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elfsberg:

Men om man köpt en hörlursförstärkare som inte pallar med en rätt normal lur så har man köpt skräp imo. Men du har rätt i sak, helt klart.

Skulle nog kalla den okänsligare än de flesta normala lurar.. Du såg väl grafen ovan?
1 Watt för hörlurar är inte småpotatis IMHO.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Fyndjägare

Den här killen pratar om hur HE-6se v2 låter med olika förstärkare. 10,40min och 12min in.

Bra med HE-6se v2:
Violectric HPA V281 (ss)
Cayin HA-1A mkII (rör)

Acceptabel:
Lake People G111 (ss)

Sämre:
Topping A90 (ss)

Inte bra för HE-6se v2:
Schiit Asgard 3 (ss)
Liquid Platinum (rörhybrid)

Hans vänner rekar:
Cayin IHA-6
Flux FA-10 och FA-12

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Den här killen pratar om hur HE-6se v2 låter med olika förstärkare. 10,40min och 12min in.

Bra med HE-6se v2:
Violectric HPA V281 (ss)
Cayin HA-1A mkII (rör)

Acceptabel:
Lake People G111 (ss)

Sämre:
Topping A90 (ss)

Inte bra för HE-6se v2:
Schiit Asgard 3 (ss)
Liquid Platinum (rörhybrid)

Hans vänner rekar:
Cayin IHA-6
Flux FA-10 och FA-12

https://youtu.be/NnwqHJlAjxk

Ja, lite halvrörigt, kan vara bra lurar men fungerar nästan inte med några förstärkare?

Antar dock att vi snackar nyansskillnader här som (oftast) enbart folk med tränade öron uppfattar.

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av makatech:

Ja, lite halvrörigt, kan vara bra lurar men fungerar nästan inte med några förstärkare?

Antar dock att vi snackar nyansskillnader här som (oftast) enbart folk med tränade öron uppfattar.

Svårt veta hur stora skillnaderna är. Men jag tycker det är lättare att höra på planars när förstärkaren inte går ihop med hörluren, blir tunnt och fattigt liksom. Med vanliga dynamiska drivers och förstärkarbyten är skillnaderna mindre i mina öron. Undantaget är Focal Clear som jag tycker är väldigt avslöjande på källa.

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Mina magneplanar blir trötta och söliga med för få watts

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av oqvist:

Mina magneplanar blir trötta och söliga med för få watts

Vilken stärkare blir dom pigga av? 😀

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Vilken stärkare blir dom pigga av? 😀

Yamaha rds-440 som jag tjatat om här naturligtvis så behöver man inte så många watt för lcd-2 och ethwr c Flow ex. Hifiman ananda är undantaget den lät alltid lite trött när man försökte dra på.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mumu55:

Den här killen pratar om hur HE-6se v2 låter med olika förstärkare. 10,40min och 12min in.

Bra med HE-6se v2:
Violectric HPA V281 (ss)
Cayin HA-1A mkII (rör)

Acceptabel:
Lake People G111 (ss)

Sämre:
Topping A90 (ss)

Inte bra för HE-6se v2:
Schiit Asgard 3 (ss)
Liquid Platinum (rörhybrid)

Hans vänner rekar:
Cayin IHA-6
Flux FA-10 och FA-12

https://youtu.be/NnwqHJlAjxk

Rätt så dyr (och ful) rekommendation för SS, skulle hellre köpa
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/to...
Mäter renare och producerar 11watt

(finns hos audiophonics)

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Rätt så dyr (och ful) rekommendation för SS, skulle hellre köpa
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/to...
Mäter renare och producerar 11watt

(finns hos audiophonics)

Hade topping A90 lät inget vidare även om den mäter onödigt bra men watt har den ju iaf.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x