Mionix 3200 "Macro Settings" Vad i trollskogen är det?

Permalänk

Mionix 3200 "Macro Settings" Vad i trollskogen är det?

Tjenare!
Jag har införskaffat mig en Mionix 3200 och den äger! Den e skön som fanken! Dock så har jag sjukt långa fingrar o stora händer så att mitt lillfinger får inte plats på musen så jag får ha handen längre bak så att den får plats.

I alla fall! Dagens ämne var det hära "Macro Settings" som finns i programvaran till musen. det står "Macro Settings" också kan man trycka "New" och "Start Recording" Så jag tror det har nått med mus klickningar osv, sen såg jag att när man ska ställa in alla knappar så kunde man sätta dom på en macro, men är det typ att det ska hända nåt speciellt när man trycker på den?
Tack på förhand

Permalänk

Ett macro är en följd av instruktioner. Man kan med en knapp automatiskt köra en följd av instruktioner.
Du kan alltså välja att skapa "New macro" och sedan "Start record" och spela in ett antal händelser du vill ha utförda.

Visa signatur

Windows 10 Pro x64 | inwin A1 Plus White | AMD Ryzen 9 3900X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | Corsair 3600MHz 16GB | Sapphire Radeon RX 5700XT | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | LG 4K OLED55C9PLA

Permalänk
Skrivet av Waxinator:

Ett macro är en följd av instruktioner. Man kan med en knapp automatiskt köra en följd av instruktioner.
Du kan alltså välja att skapa "New macro" och sedan "Start record" och spela in ett antal händelser du vill ha utförda.

Aha! Smart!