Signaturen uppdateras inte, varför?

Permalänk

Signaturen uppdateras inte, varför?

Om man byter signatur uppdateras inte de gamla inläggen, utan det är endast de nya inläggen som får den signaturen och de gamla inläggen lämnas utan någon signatur.

Varför är det på det här viset? Rimligtvis bör väl ens signatur hamna hos alla ens inlägg?

Tack på förhand.

Permalänk
Legendarisk

Vissa uppgifter cachas på olika sätt och det kan ibland ta ett par minuter innan ändringar syns.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Skrivet av Biberu:

Vissa uppgifter cachas på olika sätt och det kan ibland ta ett par minuter innan ändringar syns.

Så det ska alltså fungera på så vis att signaturen uppdateras hos alla ens tidigare inlägg? Jag har väntat i flera dagar och rensat cachen, men vad jag minns blev mina gamla inlägg signaturlösa och endast mina nypostade inlägg fick min nya signatur.

Här är ett gammalt inlägg från mig som exempelvis inte innehåller någon signatur, men mina nyare inlägg innehåller en signatur – som det här inlägget jag postar just nu.

Permalänk
Legendarisk

Många gamla inlägg hade alternativet att visa signaturen urbockad, har uppdaterat det åt dig.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Skrivet av Biberu:

Många gamla inlägg hade alternativet att visa signaturen urbockad, har uppdaterat det åt dig.

Tack! Gjorde du någon global ändring så att alla mina nuvarande inlägg har valt att ha en signatur?

Rimligtvis bör väl de gamla inläggen få ens nya signatur om man numera har en signatur och dessutom har bockat i att man vill ha det? Det tycker jag låter som någonting som bör gå hand i hand.