Blacklight Retribution grafik bugg?

Permalänk
Medlem

Blacklight Retribution grafik bugg?

Hej allihopa!

På senaste tiden så har jag spelat Blacklight retribution och älskat det. Grafiken är grym, det är balanserat och så är det kul. Men jag har ett problem. Ibland i spelet så blir en liten bit av golvet eller väggen svart och "vågig". Detta händer inte särskilt ofta så länge jag inte spelar på banan Vortex, som jag spelar på i videon, dvs att mitt problem är som allra värst på den banan.

Om ni vet lösningen till detta problemet så skulle jag vara väldigt tacksam över ett svar

http://watch?v=utaw-lBEprk&feature=plcp

Förlåt för hur dåligt jag spelar i videon, kom tvåa i slutet, jag lovar

Visa signatur

Mobo: Asus M5A97 Processor: Amd fx 6100 Minnen: Corsair XMS3 8GB Grafikkort: Sapphire Radeon hd 7850 HDD: 500GB 7200rpm Nätagg: Corsair CX600

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått det där felet själv i Blacklight, men dök felet upp efter senaste uppgraderingen av spelet eller när märkte du det?
Har du senaste drivrutinerna till grafikkortet?
Jag kan provspela banan ikväll och se om det blir likadant, jag har en dator med nvidia och en med AMD grafikkort. Händer det varje gång du spelar just den banan?

Permalänk
Medlem

Uppdatera alla drivrutiner är det första det borde försöka med.
Är det bara jag som tycker det ser ut som myrornas krig där det uppstår?
Eller är skärmen jag använder just nu bara sketen?

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Asså jag har de senaste drivrutinerna till grafikkortet, och jag märkte det första gången jag spelade spelet :/ Det verkar som om det nästan bara uppstår på vissa ytor, på golvet är det "Diamond plate metal" ytor. Visste inte riktigt hur jag skulle få in en bild i inlägget så jag fick googla reda på vad det hette :/

Visa signatur

Mobo: Asus M5A97 Processor: Amd fx 6100 Minnen: Corsair XMS3 8GB Grafikkort: Sapphire Radeon hd 7850 HDD: 500GB 7200rpm Nätagg: Corsair CX600

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Uppdatera alla drivrutiner är det första det borde försöka med.
Är det bara jag som tycker det ser ut som myrornas krig där det uppstår?
Eller är skärmen jag använder just nu bara sketen?
http://mormormu.blogg.se/images/2010/myrornas-krig_119987431....

De svarta myrornas krig isf

Visa signatur

Mobo: Asus M5A97 Processor: Amd fx 6100 Minnen: Corsair XMS3 8GB Grafikkort: Sapphire Radeon hd 7850 HDD: 500GB 7200rpm Nätagg: Corsair CX600