Köprådsdelen har spårat ur totalt..
I min mening går det inte längre få hjälp, information eller vettiga kommentarer ifrån kompetenta användare i den här delen av forumet då det har totalt exploderat med "vad ska jag göra av mina 5000kr?" -trådar. Nu undrar du antagligen varför jag skulle fått hjälp när jag inte ens har frågat om hjälp då jag varken skapat en tråd eller postat en kommentar på senare tid. Men det fanns faktiskt en tid då man inte ens behövde vara medlem på det här forumet för att lära sig vissa saker eller att bara snabbt få veta vilken tekniskt pipande pryl man ville ha..
Varför använder folk inte längre denna länk när de behöver hjälp att hitta en gamerlaptop?
http://www.sweclockers.com/forum/112-barbara-datorer-koprad/9...
Varför har vi inte större användning av denna tråd till övriga laptops inom andra intresseområden?
http://www.sweclockers.com/forum/67-barbara-datorer-support-o...
Det är ju fullständigt absurt att användare efter användare ska ignorera de enda två fastklistrade trådar som vi har. Varför använder vi inte det vi redan har innan vi börjar skapa nya och varför har vi inte rekommenderade datorer för olika intresseområden och prisklass fastklistrade?
Så speciell dator ska du inte ha så du behöver skapa en tråd om det. Jag förstår om du ska ha en dator till din lillasyster och den måste vara rosa, lila och ha små hästar på. Men ska du ha en dator som du ska spela på för 7000kr så finns det nog troligtvis någon annan i universum som kanske har köpt en liknande dator samma månad och faktiskt är medlem på sweclockers. Det samma gäller dig som ska köpa en dator för 6000kr och bara vill ha den till plugg, kolla film och surfa men ende vill ha det bästa för pengarna.
Användare, använd det som är fastnålat. Läs kommentarer från andra trådar! Fråga i andras trådar om du har liknande ärende!
Sweclockers, ni kan städa upp den här delen av forumet så mycket bättre, ge tips innan det blir en sån här översvämning. Uppdatera med laptops för varje kvartal och i två olika trådar där surfdatorn är en och gamerdatorn en. Eller något som får ordning på detta kaos!
Mvh