F1 2012 stora missar !

Permalänk
Medlem

F1 2012 stora missar !

Köpte nyligen F1 2012, och glad som f*n älskar dessa spelen,
men märker att dom har en del stora missar.
1) kör man ner en liten kona som står vid chikanerna så finns den där igen nästa varav.
2) helt otroligt inte en enda åskådare finns det så långt ögat kan nå, svagt på ett F1 spel.

har dom månne tvångstillverkat spelet för att tjäna pengar.
men annars grymt.

fler än jag som upplever missar i detta underbara spel.?

Visa signatur

Det är inget fel med att göra misstag när man är "nybörjare", det kan bara bli väldigt dyrt..

Permalänk
Skrivet av Rjtheman:

Köpte nyligen F1 2012, och glad som f*n älskar dessa spelen,
men märker att dom har en del stora missar.
1) kör man ner en liten kona som står vid chikanerna så finns den där igen nästa varav.
2) helt otroligt inte en enda åskådare finns det så långt ögat kan nå, svagt på ett F1 spel.

har dom månne tvångstillverkat spelet för att tjäna pengar.
men annars grymt.

fler än jag som upplever missar i detta underbara spel.?

Jag är väldigt sugen på detta spelet. Är det så grymt som det verkar eller ska man lägga pengarna på något annat?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Satt och hovrade med musen ovanför köpknappen på Steam för detta spel igår, men ångrade mig i sista sekunden. Har kollat många recensioner och gampelay på youtube och fått lite känslan av att det är ihopstressat.

Permalänk
Medlem

Spelet i sig är mycket mycket bättre än sina föregångare på många sett.
nu är föraren och teamet rörliga . och vid pitstop så är alla gubbar ute och byter däck så det ser ut som på riktigt,
så absolut många plus på kontot.
du måste nu även ta ett förarebevis för att få erbjudande från ett team.
DRS och kers, e kanon,
jag kan rekommendera det, men jag e ju ett F1 fan.

Jag ger det trotts missarna med åskådare och det. 4 av 5 F1:or

Visa signatur

Det är inget fel med att göra misstag när man är "nybörjare", det kan bara bli väldigt dyrt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rjtheman:

1) kör man ner en liten kona som står vid chikanerna så finns den där igen nästa varav.

Stor miss?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyriak:

Stor miss?

Ja det tycker jag efter som det inte var så på dom föregående årgångarna av spelen, samma om du kör igen en en reklamskylt av frigolit,, vipps så står den där nästa varv.

Visa signatur

Det är inget fel med att göra misstag när man är "nybörjare", det kan bara bli väldigt dyrt..

Permalänk
Medlem

Enligt FZ recension så låter 2012 som ett nederlag.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20120917/f1-2012
Alldelens för fixerat.

Eller har det patchas flitigt?

Permalänk

Tycker det är ett kul spel. Det är utmanande och man får kämpa för varvtiderna. Jag älskar de små sakerna, t.ex. gruset och gräset på däcken som kommer när man är utanför banan och hur det försvinner. Ljudet är fantastiskt. DRS är skitfett, det märks verkligen när man har den öppen. det sladdar när man svänger, har exprimenterat lite med att sladda in i kurvor för att slippa bromsa och det funkar i vissa kurvor, men inget att rekommendera... 9 av tio gånger går det åt skogen. Bilen beter sig väldigt verklighetstroget, särskilt med bakhjulsdriften. Ljudet från curbsen. Inställningarna gör verkligen skillnad! Är ett motorfreak men har inte spelat datorpsel på några år så vet inte hur långt det har kommit men jag tycker det är riktigt grym, absolut värt pengarna.

Visa signatur

When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace. - Jimi Hendrix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jethro Cat:

Tycker det är ett kul spel. Det är utmanande och man får kämpa för varvtiderna. Jag älskar de små sakerna, t.ex. gruset och gräset på däcken som kommer när man är utanför banan och hur det försvinner. Ljudet är fantastiskt. DRS är skitfett, det märks verkligen när man har den öppen. det sladdar när man svänger, har exprimenterat lite med att sladda in i kurvor för att slippa bromsa och det funkar i vissa kurvor, men inget att rekommendera... 9 av tio gånger går det åt skogen. Bilen beter sig väldigt verklighetstroget, särskilt med bakhjulsdriften. Ljudet från curbsen. Inställningarna gör verkligen skillnad! Är ett motorfreak men har inte spelat datorpsel på några år så vet inte hur långt det har kommit men jag tycker det är riktigt grym, absolut värt pengarna.

MM du recencera det kanon.. älskar oxå spelet, trots deras småmissar..

Visa signatur

Det är inget fel med att göra misstag när man är "nybörjare", det kan bara bli väldigt dyrt..