Permalänk
Medlem

GTA V

Tjenare sweclockare !
Tittade runt lite efter en GTA V tråd men hittade inget specielt så jag tänkte göra en så alla vi som är spända inför detta spel ! Nån mer än jag som redan har förhandsbokat det och är längtar nått enormt ?

Permalänk
Medlem

Alla gamers av någorlunda klass sitter och biter på naglarna samt tokmoddar GTA IV inför släppet av femman

Visa signatur

CASE: Corsair 5000D Airflow Vit MOBO: AORUS X570S PRO AX
CPU: AMD Ryzen 5800X CPU Cooler: Corsair H100i PRO RGB
RAM: 32GB Corsair Dominator Platinum 3200MHz (4x8GB) GPU: MSI Ventus 3X RTX 3070Ti
PSU: Corsair HX1000i SSD: Samsung 980 PRO M.2 500GB, Samsung 970 EVO M.2 500GB, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung 870 QVO 1TB, 2 x Gigabyte 1TB

Permalänk

Bokade det i februari och sitter minst en gång i veckan för att se om det har kommit några nya rumors..
Kommer att bli det bästa spelet någonsin

Visa signatur

Once you go Mac, you'll never go back
 iMac 27" 3,4 GHz Quad-Core Intel Core i7, 8 GB 1333 MHz DDR3 SDRAM - 2 x 4 GB, 1 TB Serial ATA-enhet, AMD Radeon HD 6970M 2 GB GDDR5, HP ProBook 5330m Intel Core i3 2350M, Intel Graphics HD 3000, 4 GB SO-DIMM DDR3  iPad 2 16 GB Wi-Fi,  iPod nano 4 GB,  iPhone 4S 16 GB,  Apple TV 3G

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag har gillat GTA spelen ,speciellt vice city och San Andreas men jag tycker att IV:an gick aningen åt fel håll gällande vad man kunde göra i världen samt spelkänslan. Älskade Vice city som hade känslan av Miami Vice samt storyn och San andreas hade en mycket rolig spelvärld och saker att göra. Femman med tanke på trailern kan gå ått ett bättre håll igen.

Permalänk
Medlem

Håller med om att vice city är en riktig klassiker ! Hoppas dom plockar lite från dom olika spelen. Fordonen i San andreas, känslan i vice city och blanda det och tillsätta en bra grafikmotor !

Permalänk

Personligen hoppas jag att det går mer åt San Andreas hållet, det var det spel som verkligen fick mig att älska serien, att det fanns så otroligt mycket att göra, att miljön var så varierad, både storstäder, landsbyggd, ödemark, slumområden och dessutom ett litet Vegas.

Sen självklart de oändligt många fuskkoderna både de mest grundläggande till mer flummiga som flygande bilar eller bilar som körde på vatten. Minns att man hade kanske 4st A4 sidor med fuskkoder

Förhoppningsvis kör de med en förbättrad version av Euphoria motorn, och sen kan man ju önska sig lite finare grafik, men eftersom inga nya konsoller är runt hörnet så lär det ju inte hända, så bara de optimerat lite för PC får man väl vara nöjd

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Har inte riktigt hängt med på GTA fronten. Vilket datum släpps det? Hoppas att det fungerar bättre än vad IV gjorde till PC iallafall.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk

vart kan man boka :)?

Visa signatur

Adam Mcintosh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adammcintosh:

vart kan man boka :)?

Komplett

Permalänk
Medlem

Vart bokade ni?
jag kollad runt lite på prisjakt, och affärerna har olika beräkningar när den kommer i butik vissa står december och andra 2013 fall jag minns rätt.

Visa signatur

NODE 304 - I5 3570K - GTX 680 - 240GB SSD - INTEGRA R2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Höbalen:

Vart bokade ni?
jag kollad runt lite på prisjakt, och affärerna har olika beräkningar när den kommer i butik vissa står december och andra 2013 fall jag minns rätt.

Jag bokade mitt på komplett. Dom har satt lite random datums pga att dom inte har fått in det riktiga releasedatumet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PezFTW:

Har inte riktigt hängt med på GTA fronten. Vilket datum släpps det? Hoppas att det fungerar bättre än vad IV gjorde till PC iallafall.

Det finns inget säkert releasedatum. 20/10-12 och nån gång i maj är det som det har snackats om men somsagt inget som är säkert.

Permalänk

Eh, är detta den "stora" GTA V tråden på sweclockers? Trodde att GTA är populärare än så..

Hur som helst.. är det nån som vet ifall GTA V kommer ha AA?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adammcintosh:

vart kan man boka :)?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=676503

Ont,
Blir självklart en bokning! Har kört GTA sen jag fick 2:an för många år sedan, älskar serien fortfarande, även ifall Niko Bellic drog ner det lite så var IV rätt kul också, men bäst var ju San Andreas och Vice City, hoppas på nåt liknande med V.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Eh, är detta den "stora" GTA V tråden på sweclockers? Trodde att GTA är populärare än så..

Nej, det finns en tråd på 5 sidor.

Permalänk
Medlem

Tjenare! Jag funderar på att köpa Grand Theft Auto V när det kommer ut. Det kommer bli så jävla grymt, hoppas jag i allafall.
Jag hoppas på lite interaktioner från San Andreas och IV(4). Det vill säga hur rollfigurerna rör på sig mm...
Och så hoppas jag på att man har möjlighet att köra jets/flygplan. Vilket man inte kan göra i IV.
Jag har kollat lite preview och videos där dem visar hur en kraschning med en bil kommer att se ut. Och det ser för jävligt bra ut. Man får hoppas att det kommer att se ut så i femman. Det ska vara mera realistiska krascher. Vilket jag verkligen ser upp till.
Det var allt från mig!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)