Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi: Scratchbygge | Grafikkort:2x Powercolor Radeon HD7970 3GB | Processor: Core i7 4790k 4.4Ghz | SSD: Corsair Force GT 120GB | Moderkort: Asus Z97 Gryphon | Nätagg: Corsair RM750 80+ Gold| RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | HDD: Seagate 1TB |
Custom Vattenkylning

Permalänk
Medlem

Inget dåligt galleri, eller bygge för den delen! Riktigt snyggt! men saknar lite text i bildhavet i vissa fall.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Inget dåligt galleri, eller bygge för den delen! Riktigt snyggt! men saknar lite text i bildhavet i vissa fall.

Tack, ok ska tänka på det, klockan var halv två och jag ville bara ha upp galleriet =P

EDIT: Oj då, hade visst missat att texten inte kommit med, det blev något fel när jag skulle ladda upp galleriet så dom kom väl inte med antar jag

Visa signatur

Chassi: Scratchbygge | Grafikkort:2x Powercolor Radeon HD7970 3GB | Processor: Core i7 4790k 4.4Ghz | SSD: Corsair Force GT 120GB | Moderkort: Asus Z97 Gryphon | Nätagg: Corsair RM750 80+ Gold| RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | HDD: Seagate 1TB |
Custom Vattenkylning

Permalänk
Medlem

Ser riktigt trevligt ut! Alla tre gallerier.. Men jag ska bara fråga, vart du fick tag på gummilisten? Har letat ett tag, men hittar inget som ser bra ut :/ Har ingen lust att beställa från utlandet. Men riktigt, riktigt trevligt galleri iallafall!!

Visa signatur

"If you don't controll your mind, someone else will."
- John Allston

Permalänk
Medlem
Skrivet av YellowSnOw:

Ser riktigt trevligt ut! Alla tre gallerier.. Men jag ska bara fråga, vart du fick tag på gummilisten? Har letat ett tag, men hittar inget som ser bra ut :/ Har ingen lust att beställa från utlandet. Men riktigt, riktigt trevligt galleri iallafall!!

Man tackar, ja, jag hade också problem med att hitta men sen fick pappa en av sin jobbarkompis, så jag hade lite tur =P

Visa signatur

Custom Vattenkylning

Permalänk

Intressant bygge, dock rätt synd att du inte skriver något, för man får inget sammanhang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Användarnamnqwer:

Intressant bygge, dock rätt synd att du inte skriver något, för man får inget sammanhang.

Vad menar du? Menar du att jag inte skriver för varje enskild bild elr att jag inte skriver något som inledning?

EDIT: såg nu att texten jag skrev till bilderna inte kommit med, tror det var för att något hände när jag skulle paublicera galleriet....
får väl skriva till dom nu då

Visa signatur

Custom Vattenkylning

Permalänk
Medlem

Märkte att jag inte hade fått med texten till bilderna för den här delen men har fixat det nu, ursäktar att jag hade missat det

Visa signatur

Custom Vattenkylning

Permalänk
Skrivet av Emakcin:

Vad menar du? Menar du att jag inte skriver för varje enskild bild elr att jag inte skriver något som inledning?
EDIT: såg nu att texten jag skrev till bilderna inte kommit med, tror det var för att något hände när jag skulle paublicera galleriet....
får väl skriva till dom nu då

aw =/ that sucks...
Mycket trevligare med text nu

Permalänk
Medlem

På mitt bygge använder jag 80mm fläkten, kör den på 7v, bara så den snurrar och tar ut lite värme iaf, tycker den är rätt söt

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

På mitt bygge använder jag 80mm fläkten, kör den på 7v, bara så den snurrar och tar ut lite värme iaf, tycker den är rätt söt

Ok, men jag tänkte att det nog inte behövs med tanke på att jag har 2st 120mm ut därifrån redan =P

Visa signatur

Custom Vattenkylning

Permalänk

vilka delar är det som inte får vidröra metallen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackemong:

vilka delar är det som inte får vidröra metallen?

Vad menar du?

Visa signatur

Custom Vattenkylning

Permalänk
Medlem

snyggt bygge Men du skulle ju pulverlackat allt i mattsvart hade varit riktigt snyggt

Visa signatur

ASRock 970 Extreme4 | Gigabyte 560ti 1GB | 2st OCZ Agility 3 120GB | Samsung spinpoint 1TB | Corsair TX 650W | Corsair vengeance 2x4GB | AMD 965BE | Fractal Design Define R4