Fått tag på H80i & H100i senaste Firmware (1.0.5)

Permalänk

Jag körde in 1.0.5 och det blev bättre. Har inte öppet chassi så jag ser inte LED-belysningen.

Visa signatur

.: AMD FX-9590 :. .: ASUS Crosshair V Formula-Z :. .: Crucial Ballistix Sport 16GB 12800 (2x8GB) :. .: Corsair H100i:. .: Gigabyte R9 290X :. .: Corsair Force GT 240GB :. .: Corsair Force GS 240GB :. .: Antec P280 :.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XaNoR:

Jag körde in 1.0.5 och det blev bättre. Har inte öppet chassi så jag ser inte LED-belysningen.

Vart fick du tag på den?

Edit: Nvm, fann den o drog in. Jävlar va mycket tystare det blev från pumpen. Kaffekokar bubblet är borta! Tjoho. (Men leden lyser bara blått eller inget alls, det kan jag leva med nu)

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Hittade en länk nånstans. Kommer dock inte ihåg... Har för mig det var i den här tråden.

Visa signatur

.: AMD FX-9590 :. .: ASUS Crosshair V Formula-Z :. .: Crucial Ballistix Sport 16GB 12800 (2x8GB) :. .: Corsair H100i:. .: Gigabyte R9 290X :. .: Corsair Force GT 240GB :. .: Corsair Force GS 240GB :. .: Antec P280 :.

Permalänk
Medlem

Jo, det var allt här i tråden, känns som allt blev väldigt, VÄLDIGT mycket tystare. Härligt

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Men kör du Corsair Link? Man ska väl kunna ändra där?

Visa signatur

.: AMD FX-9590 :. .: ASUS Crosshair V Formula-Z :. .: Crucial Ballistix Sport 16GB 12800 (2x8GB) :. .: Corsair H100i:. .: Gigabyte R9 290X :. .: Corsair Force GT 240GB :. .: Corsair Force GS 240GB :. .: Antec P280 :.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XaNoR:

Men kör du Corsair Link? Man ska väl kunna ändra där?

Jopp det gör jag, ändrar jag till vitt så blir det blått. Ändrar jag till nåt annat blir det blått eller inget alls. Funkade väl för några dagar sen iaf, just nu har jag stängt av den då det inte passar sig med blått. Kan leva med det oavsett egentligen, men det är lite irriterande ändå iom att det "ska" funka.

Skickat en ticket till dem nu så får vi se vad det blir. Inget jag orkar byta enhet för.

(Herregud va mycket tystare det blev alltså)

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö