Comtech.de ,skickar dom inte till sverige längre?

Permalänk

Comtech.de ,skickar dom inte till sverige längre?

Comtech.de ,skickar dom inte till sverige längre?
Tänkte köpa en tv som är billigast på comtech.de.

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av AstralDimension:

Comtech.de ,skickar dom inte till sverige längre?
Tänkte köpa en tv som är billigast på comtech.de.

Sverige finns i alla fall som mottagarland på deras hemsida.

Fraktzon 4: http://www.comtech.de/Versand-und-Zahlungsbedingungen

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk

Jag försöker göra en beställning men de går inte att genomföra,får inte någon "shipping method" :/
har för mig när jag gjorde kontot så stod det att comtech.de säljer till sverige men det är oxå bortaget på prisjakt.
får leta upp något annat.

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av AstralDimension:

Jag försöker göra en beställning men de går inte att genomföra,får inte någon "shipping method" :/
har för mig när jag gjorde kontot så stod det att comtech.de säljer till sverige men det är oxå bortaget på prisjakt.
får leta upp något annat.

Testat att dra iväg ett snabbt mail till dem och fråga?

Permalänk

köper från något annat ställe,la ner comtech.de i tanken så inge mail.

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]