Problem med Steam att sätta in pengar

Permalänk
Medlem

Problem med Steam att sätta in pengar

Tjena
Har problem att sätta in pengar på Steam-plånbok, Har köpt lite saker till team fortress 2 flera gånger innan senast i veckan.
Fast nu funkar de inte har ej funkat på 4 dagar, Har mailat Steam men har ej fått något svara än.
Har testat att installera om Steam o testat med e-kort när jag betalar o testat med tjejens bankkort fast funkar inte..
Kommer upp så här ( Ett oväntat fel har inträffat. Köpet har inte slutförts.
Kontakta Steams support.) Fast får inget svara från dom. snart en vecka sen jag skrev till dom.

Någon annan som råkat ut för detta?

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av bar0x:

Tjena
Har problem att sätta in pengar på Steam-plånbok, Har köpt lite saker till team fortress 2 flera gånger innan senast i veckan.
Fast nu funkar de inte har ej funkat på 4 dagar, Har mailat Steam men har ej fått något svara än.
Har testat att installera om Steam o testat med e-kort när jag betalar o testat med tjejens bankkort fast funkar inte..
Kommer upp så här ( Ett oväntat fel har inträffat. Köpet har inte slutförts.
Kontakta Steams support.) Fast får inget svara från dom. snart en vecka sen jag skrev till dom.

Någon annan som råkat ut för detta?

Är en självklarhet men jag måste fråga: Har du pengar på kortet?
Vilken bank är det du har? Är det Visa eller mastercard?

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Detta hände även mig efter jag använt e-kort ett par gånger. Det är något slags skydd dem har som låser en från fler köp efter man använt flera olika kort. Du får vänta på svar från support så de kan ta bort spärren åt dig.

Permalänk
Medlem

Aha tack för de tror de är för e-korten då för jag gjorde många köp med de ;p

Permalänk
Medlem

Jadå där är pengar på båda korten har visa o tjej med fast tror de har blivit spärrat då

Permalänk
Medlem

Då blir de bara att vänta på att dom ska svara..

Permalänk

Tips, använd redigera knappen. Eller citera flera knappen.

Visa signatur

Stationär Corsair 750D | HyperX Fury RGB DDR4 3200MHz 16GB | Seasonic Platinum 660 XP2 | AMD Ryzen 7 3800X | Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD | ASUS ROG Strix B450-F GAMING | ASUS RX 6800 Ref | ASUS ROG Strix LC 240 |
Skärmar Gigabyte 27" M27Q QHD IPS 170 Hz, Samsung S27D930, Samsung S24F350

Permalänk
Medlem

Ett annat tips: skaffa ett paypalkonto och koppla kortet till det. Enkelt och smidigt:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av frizzy10:

Ett annat tips: skaffa ett paypalkonto och koppla kortet till det. Enkelt och smidigt:)

Skickades från m.sweclockers.com

Medhåll från mig, fungerar klockus!

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord