Senaste patch för BF4 - Riktigt bra!

Permalänk

Senaste patch för BF4 - Riktigt bra!

Hej alla

Jag har haft mycket lag och plötsliga drops i mina FPS. Men det är historia nu efter det senaste patchen för BF4. Spelet flyter på riktigt bra nu och mina FPS sjunker aldrig under 50. Dock så har jag ett GPU med bara 1280 vilket innebär att det kortet begränsar mig just nu.
Mäktigt vad en patch på 50-60mb kan klara av

Permalänk
Medlem

fortfarande lite lag här o där, men måste säga att det är mindre!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem

Finns redan tråd.

För mig fungerade det ok innan men visst blev det bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

Fri frakt om över 500kr!

Dags att justera signaturen, behöver inte vara över 500 kronor längre.

Permalänk

Ska tilläggas dock att jag kör på medium inställningar. Funderar på att införskaffa ett GTX 680 eller GTX 770 vilket skulle tillåta att öka grafiken till high

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imaculent:

Dags att justera signaturen, behöver inte vara över 500 kronor längre.

haha jaha men vad ligger det på nu då? eller helt gratis för swec medlemmar?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

haha jaha men vad ligger det på nu då? eller helt gratis för swec medlemmar?

Javisst.
Så hade DustinHome för studenter och vete sjutton om det är hållbart i längden. Lockande att beställa småsladdar och allt möjligt och då blir det dyrt för dem.

Permalänk
Medlem

Patch #3 gav mig lite fps drops här och där; från min 59 till min 42.. Dock så kraschar jag inte lika ofta, spelade nyss i 90 minuter utan krasch.

ASRock z77
i3570k 4.4 GHz
7970 1100/1600
16GB RAM
Windows 8.1

Ultra/High

CPU temp max: 59 average load~ 85-90ish
GPU temp max: 70 average load~60-70ish

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst.*

Se

Skrivet av Imaculent:

Finns redan tråd.

För mig fungerade det ok innan men visst blev det bättre.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.