Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Medlem

Gäller inte erbjudandet på Netgear R6300v2 alla medlemmar? jag får priset 790 medan en annan får 1190.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Webhallen
Skrivet av pecill:

Gäller inte erbjudandet på Netgear R6300v2 alla medlemmar? jag får priset 790 medan en annan får 1190.

Jo det gäller alla, kolla om din vän missat att logga in med sin användare kanske?

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Jo det gäller alla, kolla om din vän missat att logga in med sin användare kanske?

Han är inloggad och får ändå 1190.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Webhallen
Skrivet av pecill:

Han är inloggad och får ändå 1190.

Om du ber honom skicka över sina kunduppgifter till oss (eller via dig) i ett pm så får vi felsöka.
Erbjudandet ska var aktivt för alla registrerade användare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Vet ni på ett ungefär när polk 4shot headseten kommer in?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av tweepey:

Vet ni på ett ungefär när polk 4shot headseten kommer in?

Nej vi tar tyvärr inget datum på dem än

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Avstängd

Hej! Var inne och köpte ett ljudkort och blev rekommenderad ett visst Asus sonar kort. Dock är det endast PCI och passar inte i datorn. Har endast öppnat och insett att det inte passar. Har sedan packat ned det i lådan igen och har kvitto kvar. Går det att byta ut mot ett PCI-express istället + lägga till eventuell mellanskillnad eller dyl?

Köptes i Solna f.ö.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av oouhdawg:

Hej! Var inne och köpte ett ljudkort och blev rekommenderad ett visst Asus sonar kort. Dock är det endast PCI och passar inte i datorn. Har endast öppnat och insett att det inte passar. Har sedan packat ned det i lådan igen och har kvitto kvar. Går det att byta ut mot ett PCI-express istället + lägga till eventuell mellanskillnad eller dyl?

Köptes i Solna f.ö.

Rent principiellt gäller obruten förpackning vid öppet köp, exakt hur de agerar i detta enskilda fall kan inte jag avgöra här.

Om du förklarar för dem att du blev rekommenderad detta och att säljaren inte nämnde huruvida det var PCI eller PCI-E så lär det lösa sig skulle jag tro.

God jul!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Såg på eran mellandagsrea att ni hade Fractal Design Define R4 för sjuhundra nånting, men nu kostar den 889kr igen. Råkade ni sänka priset av misstag eller har det blivit fel pris nu?

Visa signatur

Moderkort: Asus Z87-Pro | CPU: i5 4670K | CPU-kylare: CM Hyper 212 Evo | GPU: MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | RAM: 12GB 1333MHz | PSU: EVGA Supernova 850W G2 | SSD: 860 QVO 1TB | HDD: Seagate Barracuda 1TB | Chassi: Fractal Design Define R4 | OS: Windows 10 64-bit | Ljud: Beyerdynamic DT770 Pro 80Ω | Skärmar: BenQ XL2411Z & G2420HD

Permalänk
Webhallen
Skrivet av APro7:

Såg på eran mellandagsrea att ni hade Fractal Design Define R4 för sjuhundra nånting, men nu kostar den 889kr igen. Råkade ni sänka priset av misstag eller har det blivit fel pris nu?

Vi råkade gå ut lite tidigt bara, det drar igång imorrn på riktigt.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi råkade gå ut lite tidigt bara, det drar igång imorrn på riktigt.

Grymt, och svar på julafton också! Hoppas ni hinner ha en god jul också och inte arbetar ihjäl er på webhallen nu.

Visa signatur

Moderkort: Asus Z87-Pro | CPU: i5 4670K | CPU-kylare: CM Hyper 212 Evo | GPU: MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | RAM: 12GB 1333MHz | PSU: EVGA Supernova 850W G2 | SSD: 860 QVO 1TB | HDD: Seagate Barracuda 1TB | Chassi: Fractal Design Define R4 | OS: Windows 10 64-bit | Ljud: Beyerdynamic DT770 Pro 80Ω | Skärmar: BenQ XL2411Z & G2420HD

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Webhallen:

Vi råkade gå ut lite tidigt bara, det drar igång imorrn på riktigt.

Svarar du här på julafton?

Tänkte höra om du vet när ni får in fler sådana här: http://www.webhallen.com/hardvara/187091-func_kb-460_mechanic...

Undrar även om de kommer gå ner igen till 699kr eller om ni kommer hålla det där priset? Antar att ni kunde höja pga tillgång och efterfrågan principen?

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MrAdde:

Svarar du här på julafton?

Tänkte höra om du vet när ni får in fler sådana här: http://www.webhallen.com/hardvara/187091-func_kb-460_mechanic...

Undrar även om de kommer gå ner igen till 699kr eller om ni kommer hålla det där priset? Antar att ni kunde höja pga tillgång och efterfrågan principen?

Tyvärr vet vi inte när det kan komma in igen eftersom det är brist på switchar.
Priset lär ligga på ordinarie om det inte är någon speciell kampanj på g ( inget planerat just nu)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Webhallen:

Tyvärr vet vi inte när det kan komma in igen eftersom det är brist på switchar.
Priset lär ligga på ordinarie om det inte är någon speciell kampanj på g ( inget planerat just nu)

Skickades från m.sweclockers.com

Riktpriset är väl dock 699kr och det är ju vad i princip alla andra butiker tar också, samt vad ni tog tills för några dagar sedan?

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MrAdde:

Riktpriset är väl dock 699kr och det är ju vad i princip alla andra butiker tar också, samt vad ni tog tills för några dagar sedan?

aaa så då kommer vi sänka till 699 när de landar på lager

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Tja!

Undrar om man kan lämna tillbaka varor (köpt på på internet och fraktad via posten) enligt ångerrätten direkt till butik? Har du möjlighet att kolla mer exakt lagerstatus än de 50+ som står på hemsidan? Isåfall så undrar jag hur många LG G Pad 8.3 ni har, verkar som ni har sålt av en del enligt senast jag kollade hur många ni hade inne i butikerna.

Tack på förhand!

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Frystpingvin:

Tja!

Undrar om man kan lämna tillbaka varor (köpt på på internet och fraktad via posten) enligt ångerrätten direkt till butik? Har du möjlighet att kolla mer exakt lagerstatus än de 50+ som står på hemsidan? Isåfall så undrar jag hur många LG G Pad 8.3 ni har, verkar som ni har sålt av en del enligt senast jag kollade hur många ni hade inne i butikerna.

Tack på förhand!

Ja du ska kunna lämna tillbaka i butik även om du köpt online.

Angående 50+ så har vi det så för att vi aldrig vill avslöja exakta antal för våra konkurrenter. Även så i detta fallet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Om jag beställer mina varor på eran hemsida kan jag då välja att hämta ut dom i en butik eller gäller endast posten då? Samt kan jag gå in i eran butik och lägga en beställning där och få alla varor skickade dit om det nu finns i eran webbshoppslager men inte i butiken just då? Bor i Västerås och såg att ni hade nyligen öppnat en butik här! vilket är gött!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Ic3DucK:

Om jag beställer mina varor på eran hemsida kan jag då välja att hämta ut dom i en butik eller gäller endast posten då? Samt kan jag gå in i eran butik och lägga en beställning där och få alla varor skickade dit om det nu finns i eran webbshoppslager men inte i butiken just då? Bor i Västerås och såg att ni hade nyligen öppnat en butik här! vilket är gött!

Skickades från m.sweclockers.com

Hej alla ovan sätt du beskriver funkar

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Gäller distanshandelslagen om man beställer något hos er på nätet och sen betalar/hämtar upp det i butik?

Mvh,
David

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem

Kan jag läman tillbaka mitt r9 280x om plomberingen är btuten, är inte nöjd med varan!

Permalänk
Medlem

Imponerande, beställde igår och nu är ordern behandlad. Har ni glömt bort att ta ledigt under helgen?

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Daavido:

Gäller distanshandelslagen om man beställer något hos er på nätet och sen betalar/hämtar upp det i butik?

Mvh,
David

Endast om man förskottsbetalar. Alla andra betalsätt måste slutföras i butik och är därmed inte att betrakta som distansköp.

Skrivet av Philip98:

Kan jag läman tillbaka mitt r9 280x om plomberingen är btuten, är inte nöjd med varan!

Om du köpt det online kan du utnyttja ångerrätten

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Jag tänkte marschera in hos er imorgon och köpa Eizo Foris FG2421 men ser nu att ni höjt priset. Var det sänkta priset bara en kampanj och i sådana fall tror du att ni snart kampanjar den igen?

Jag blev lite ledsen i ögat nu i alla fall.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Eftersom att posten.se är nere, finns det något annat sätt jag kan se vart mitt paket är? Beställde det ifrån er.

Jag vet att ni inte är posten, men vilka dagar under denna vecka levereras paket? Skickar posten paket på nyår och idag? Tänkte om det var röd dag eller något.

Annars lär jag få mitt imorgon Men hade varit kul o veta vart paketen är.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Toke:

Jag tänkte marschera in hos er imorgon och köpa Eizo Foris FG2421 men ser nu att ni höjt priset. Var det sänkta priset bara en kampanj och i sådana fall tror du att ni snart kampanjar den igen?

Jag blev lite ledsen i ögat nu i alla fall.

Skickades från m.sweclockers.com

De medlemspriser som finns har legat där ett tag och ligger fortfarande kvar för tillfället. Däremot så hade vi den några dagar på mellandagsrean för 4290 men det priset är "borta" så att säga.

Skrivet av ninjabeirut:

Eftersom att posten.se är nere, finns det något annat sätt jag kan se vart mitt paket är? Beställde det ifrån er.

Jag vet att ni inte är posten, men vilka dagar under denna vecka levereras paket? Skickar posten paket på nyår och idag? Tänkte om det var röd dag eller något.

Annars lär jag få mitt imorgon Men hade varit kul o veta vart paketen är.

Posten jobbar idag och imorgon.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Mailade er kundtjänst för en vecka sen men har inte fått svar än vilket är ovanligt. Visserligen en del helgdagar men ändå, ligger ni efter eller har mitt mail försvunnit?
Nåja, jag kan testa min fråga här också: Såg nyss på er hemsida att ni har en kampanj som heter "Medlemspriser TV 2013": http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/kampanjer/medlem...

Men inga av produkterna i listan har medlemspriser när man loggar in! 5 st har generella rea-priser (rött pris) medan övriga har ordinarie (svart) pris. Ingenstans dyker medlemssymbolen med tillhörande rabatt upp.

Har något blivit fel här eller är det en gammal kampanjsida som ligger kvar och skräpar?

Vänliga hälsningar,

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MBMB:

Mailade er kundtjänst för en vecka sen men har inte fått svar än vilket är ovanligt. Visserligen en del helgdagar men ändå, ligger ni efter eller har mitt mail försvunnit?
Nåja, jag kan testa min fråga här också: Såg nyss på er hemsida att ni har en kampanj som heter "Medlemspriser TV 2013": http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/kampanjer/medlem...

Men inga av produkterna i listan har medlemspriser när man loggar in! 5 st har generella rea-priser (rött pris) medan övriga har ordinarie (svart) pris. Ingenstans dyker medlemssymbolen med tillhörande rabatt upp.

Har något blivit fel här eller är det en gammal kampanjsida som ligger kvar och skräpar?

Vänliga hälsningar,

Hej, Medlemspriser TV 2013
Vi har glömt att ta bort länken bara. Tackar för att du såg det, får ta och fixa till det där!

Att det dröjt med svar beror på att det bara varit två arbetsdagar sedan julafton. 27e och 30e. Har vi ont om tid tenderar vi att prioritera problemlösning före förköpsfrågor eller mer generella frågor.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, Medlemspriser TV 2013
Vi har glömt att ta bort länken bara. Tackar för att du såg det, får ta och fixa till det där!

Att det dröjt med svar beror på att det bara varit två arbetsdagar sedan julafton. 27e och 30e. Har vi ont om tid tenderar vi att prioritera problemlösning före förköpsfrågor eller mer generella frågor.

Men en vecka sen var det ju 2013
Jag mailade 27 dec. När slutade kampanjen gälla? Jag var nämligen sugen på en av TV:arna som var listad om det hade varit nice price, så låg sidan där och bara teasade.

Permalänk

Hej Webhallen, eller du som representerar Webhallen i alla fall

Bestämde mig för att beställa ett komplett dator set. Alla delar till en dator alltså. Jag fixar min kundkorg, men tänker först att jag kanske kan avvakta då det är ett par dagar till mellandags rean. Sagt och gjort, rean droig inte ner kostnaden, utan tvärtom drog upp priset med dryga hundralappen, nåväl.

Vissa delar är slut hos er, så jag mailar kundtjänst och frågar om varan kommer in, om något datum är satt. Får ett specifikt datum, men detta hålls inte och jag väljer att beställa varan på annat håll, då detta gynnade mig prismässigt. Dagarna går och alla mina varor finns på lager, förutom en kylare som jag vill ha. Den finns hos er leverantör, pratar med en vän som tidigare jobbade på Webhallen bakom disken, han säger det brukar högst ta en vecka innan man får in varan från leverantör.

Det blir helg och kylaren jag är ute efter finns fortfarande inte inne, bestämmer mig för att kolla status på mina varor under måndagen, kylaren finns MEN 3 andra produkter finns inte kvar längre (ej i lager.)

Borde inte min order reservera produkterna?

Har nästan ingen lust att handla dessa produkter från er mer..

Mvh