Blivit bannad från server, vad fan

Permalänk
Inaktiv

Blivit bannad från server, vad fan

Har spelat en inf only server som nästan alltid är full, infantry only 64 players, och det är/var min favorit server. Nu är jag permabannad för cheat.
Spelade rätt länge på servern innan jag fick bannen och det är en del rätt bra spelare i klanen. Erbjudit ladda upp videos för att visa att jag inte fuskar, dom ber mig dra åt helvete..

Ska det vara såhär?

Permalänk
Medlem

Osis, hitta ny server tyvärr.
Har själv blivit bannad från totalt 5 servar nu efter att ha dominerat motståndarna på egen hand allt ifrån på fötter eller via båt/littlebird, tyvärr finns det för många maktmissbrukande admins i bf

Visa signatur

NZXT S340 | Newton R2M 650w | EVGA GTX970 SC ACX 2.0 | 16gb Vengeance PRO | I5 4690K @ 4.7/1.35 | z97 Krait | Corsair H100i | Samsung Evo 128 | Corsair GT 120 | 3Tb Lagring | Func KB-460 | DT770 80 Ohm | SS Rival | Benq XL2720T |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Har spelat en inf only server som nästan alltid är full, infantry only 64 players, och det är/var min favorit server. Nu är jag permabannad för cheat.
Spelade rätt länge på servern innan jag fick bannen och det är en del rätt bra spelare i klanen. Erbjudit ladda upp videos för att visa att jag inte fuskar, dom ber mig dra åt helvete..

Ska det vara såhär?

Då kan du ju be dem dra åt helvete också

Var ett ständigt problem i BF3, så det gäller bara att inte bli för fäst vid servers. Om den nu inte har bra admins som inte skriker "cheater" så fort man dödar dem.

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av BrutalSwede:

Då kan du ju be dem dra åt helvete också

Var ett ständigt problem i BF3, så det gäller bara att inte bli för fäst vid servers. Om den nu inte har bra admins som inte skriker "cheater" så fort man dödar dem.

Det tog typ 2 veckor innan dom börja anklaga mig.. Jo får väl göra det, surt :/

Permalänk
Medlem

IP till inf only servern?

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem

Hatar admins som abusar bara för dem blir ägda eller för dem vill ha jet, hänt mig så många gånger i BF3 att man blivit dödad av admin antingen för man tog jet eller vann mot i dog fights.

Visa signatur

"The voice of insanity and reason"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av solomon:

IP till inf only servern?

http://www.cqb-clan.co.uk/news.php

Permalänk
Medlem

ta det som en komplimang. there's plenty of fish in the sea.... men ja det suger att hitta ny favoritserver :/

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻